U DACIJI NA APARATIMA

STIŽE VW ZA ŠAKU KUNA! Volkswagen, čini se, najavljuje pohod na cijeli svijet s jeftinijom markom Jetta čiji modeli u Kini koštaju od 60.000 kn

 
 Jetta

Osam mjeseci od starta u Kini, podbrend VW-a u obliku jeftinije, samostalne marka Jetta na tom je golemom tržištu pronašao 81.000 kupaca.

Tako je samo u travnju ove godine kupcima isporučeno 13.500 automobila, što predstavlja otprilike 1 posto ukupnog najvećeg svjetskog automobilskog tržišta.

Jetta je ove godine povećala svoj tržišni udio jer mlađi kupci u Kini traže nove, dostupnije automobile kako bi izbjegli javni prijevoz nakon epidemije koronavirusa.

Kad smo kod brojki, i usred pandemije tako je isporučeno 38.000 modela Jetta i to od siječnja do travnja 2020. godine između ostalog i zahvaljujući svojim virtualnim salonima i jednostavnoj online kupnji.

Nakon tog uspjeha, Volkswagen grupa razmatra načine za proširivanje tržišta za svoju jeftiniju marku koja je u početku bila zamišljena samo za kinesko tržište, piše Autonews Europe.

"Uspješan početak je, naravno, pobudio i interes s drugih tržišta u Volkswagen svijetu", rekao je novinarima ovaj tjedan predsjednik Jette, Harald Mueller. Dakle, sad je sve moguće...

Jetta

Posebice s obzirom na činjenicu da je nakon godina borbe da ponude snažnog rivala Renaultovoj "budget" marki Dacia, Volkswagen sada na dobrom putu.

Tvrtka se odlučila za dobro razrađen pristup: osnovala je pristupačnu marku Jetta u Kini (prema godinama poznatom modelu Jetta posebno u Sjedinjenim Državama i Europi), dok su za sestrinsku marku Škoda koja je dosad "glumila" jeftiniji VW, u tom obliku ostavili za napad na indijsko tržište.

Svugdje drugdje Škoda je već postala punopravni, izgrađen brend, ništa lošiji od VW-a.

S druge strane, što se tiče Volksvagena, marka iz Wolfsburga već odavno ne spada u kategoriju "narodnog automobila" kako mu i ime govori, već se sa svakim novim modelom, tehnologijom, opremom i cijenom jako približava Audiju.

Inače, u kineskom segmentu jeftinijih brendova uglavnom dominiraju lokalni proizvođači, poput Great Walla i Geelyja te drugi brojni azijski brendovi, a na ukupnom tržištu Kine taj segment čini golemih 30 posto prodaje.

Pritom prema istraživanju VW-a, čak 80 posto kupaca koji prvi put kupuju automobil kupuju upravo model iz segmenta pristupačnih brendova.

Jetta ima nekoliko modela u ponudi : limuzinu VA3 i dva nova SUV modela VS5 i VS7, a svi se proizvode u VW-ovom zajedničkom pogonu s kineskim u FAW-om u Chengduu. Po svemu, najzanimljiviji je manji SUV model VS5 koji pokreće 1,4-litreni turbo benzinac od 150 KS (drži većinu prodaje ili čak 80 posto), a stoji 12.000 dolara (ili preračunato tek 88.800 kuna). Sedanska limuzina VA3 pak stoji tek 8000 dolara ili 60.000 kuna!

Kad bi jeftinija Jetta došla u Hrvatsku biste li joj dali povjerenje kao pravim VW-modelima?

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 06:57