Mercedes tradicionalno već gotovo pa čitavo stoljeće isporučuje Papi, tko god obnašao tu dužnost u posljednjih 94 godine, službeno vozilo. Točno 45 godina G klasa je model u kojem se, jasno potpuno prilagođen papinskim potrebama, vozi poglavar Katoličke crkve.
Ali sada smo prvi put upoznali G klasu za Papu, pogonjenu isključivo na električni pogon. Mercedesov šef Ola Källenius i članovi razvojnog i proizvodnog tima 04. prosinca su papi Franji u Vatikanu predali ručno izrađen jedinstveni model temeljen na novoj električnoj G-klasi.
To znači da će Papa za Svetu godinu 2025. putovati u novom električnom Mercedesu s nultom lokalnom emisijom štetnih plinova. Vozilo je razvijeno u bliskoj suradnji s Vatikanom posebno za papinu namjenu, navodi proizvođač. Električni pogonski sklop prilagođen je posebno malim brzinama potrebnim za Papine javne nastupe. Automobil "odaje počast enciklici ‘Laudato Si‘.
Time papa Franjo opisuje potrebu za održivim razvojem", piše Mercedes. Källenius dalje govori: "S novim papamobilom papa Franjo je prvi papa koji će se javno pojaviti u potpuno električnom Mercedes-Benzu. Ovo je posebna čast za našu tvrtku i želio bih zahvaliti Njegovoj Svetosti na povjerenju."
Novi Papamobil također šalje snažan signal za elektromobilnost i dekarbonizaciju. Predsjednik Mercedesa uz svoje suradnike Brittu Seeger i Marca Langenbrincka, voditeljicu prodaje i voditelja Mercedes-Benz Italia, osobno predao novi Papamobil u ruke Pape Franje.
Tim iz Graza, Sindelfingena i Rima radio je zajedno oko godinu dana na projektu stvaranja novog vozila za Svetu Stolicu. Tim u Rimu bio je zadužen za upravljanje projektom. Električni pogonski sklop prilagodio je tim u Grazu.
Tim iz Sindelfingena proizveo je karoseriju, interijer i pojedinačnu opremu korištenjem tradicionalne ručne izrade. Što se pogona tiče Papina G klasa temelji se na novom G580 s EQ tehnologijom s ukupno 432 kW snage.
Baterija od 118 kWh osigurava WLTP domet od 468 km. Straga se nalazi jedno sjedalo koje je povišeno i smješteno centralno te se može okretati kako bi se prilagođavalo pogledima publike. Nešto iza glavnog sjedala postaje još dva sjedala, jedno s lijeve, drugo s desne strane za Papinu pratnju. Cijeli je model, kako nalaže tradicija, obojen u bisernu bijelu boju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....