BMW je odlučio dati Z4 Roadsteru suptilno osvježenje koja sa sobom donosi proširenu paletu boja, više standardnih značajki, suptilno dotjeranu rešetku i nove opcijske 19-inčne aluminijske naplatke. Ono što ne dobiva, barem za sada, je opcija ručnog mjenjača o kojoj se dugo pričalo.
Izlazna snaga ostaje ista, s dva modela na izbor: sDrive30i i M40i. Prvi ima 2,0-litreni četverocilindrični motor s turbom koji isporučuje istih 259 KS (193 kW) i 400 Nm okretnog momenta, što mu je dovoljno da od 0 do 100 km/h dođe za 5,2 sekunde.
M40i se drži 3,0-litrenog turbo rednog "šestaka" s 387 KS (289 kW) i 500 Nm okretnog momenta. Isti je sposoban dostići stotku za 4,4 sekunde i najveću brzinu od 249 km/h. U oba slučaja snaga se prenosi na stražnje kotače preko osmostupanjskog automatika.
Ovo je prvi značajni facelift za G29 generaciju Z4, a isto je učinilo M-Sport paket standardnim za sDrive30i. Paket opreme, koji je prije bio opcionalan za automobil s četiri cilindra, ali je uvijek bio standard za M40i, uključuje agresivniji set branika, dublje bočne pragove i 18-inčne naplatke.
U osvježavajućem zaokretu, bubrežaste rešetke modela Z4 ne samo da su ostale iste veličine i oblika, već su se dizajneri odlučili i za manje izbirljiv dizajn. Nestao je 3D uzorak starog modela, a umjesto njega mjesto zauzima tradicionalnija rešetka u obliku saća. Bočni usisnici zraka također su revidirani.
Asortiman opcijskih završnih boja eksterijera za BMW Z4 je proširen i sada uključuje Thudnernight metalik koji je prvi put prikazan na novoj Seriji 2. Uz to, tu su i Portimao Blue metalik i Skyscraper Grey metalik. Shadowline obrubi (tamni krom) postaju standardni, a "M Shadowline" svjetla mogu se odabrati s ili bez dodatnih prilagodljivih LED prednjih svjetala.
Osvježenja interijera ograničena su na značajke koje sada standardni M-Sport paket donosi sDriveu30i. Ona uključuju M kožni upravljač, M sportska sjedala, M pedale, M oslonac za noge vozača i instrument ploču presvučenu u SensaTecu-u.
Unatoč intenzivnim nagađanjima da će Z4 M40i slijediti put koji je zacrtao njegov rođak Toyota GR Supra, još se ne spominje opcionalni ručni mjenjač. BMW Z4 u sDrive30i izvedbi koštat će 52.800 dolara (408.000 kuna), a M40i zadržava istu cijenu od 65.300 dolara (505.500 kuna).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....