Iz Audija su prije nekoliko mjeseci najavili da će se riješiti "lažnih završetka ispušnih cijevi" sa stražnjih dijelova svojih auta zato što se kupcima to ne sviđa. Svoje obećanje su u međuvremenu počeli provoditi u djelo. Novi S5 vratio je prave ispušne cijevi na svoj stražnji dio, no rijetko tko je primijetio da su se lažnih ispuha riješili i veći S6 i S7 modeli. No kod njih je rezultat malo drugačiji, iako više nema "lažnih ispuha" na ovim autima, nema ni pravih.
Ova promjena se tiho dogodila još prije godinu dana, no tek sada su neki mediji ukazali na nju što je privuklo pažnju javnosti.
Snimke zaslona preuzete iz njemačkog konfiguratora prikazuju tri automobila s čistim dizajnom stražnjeg kraja na kojem više nema četiri lažna završetka ispušnih cijevi. Pravi "auspusi" i dalje smješteni ispod stražnjeg odbojnika, a straga su sada samo plastični difuzori koji nam daju dojam kao da gledamo jedan od Audijevih novih električnih automobila s oznakom S.
Ali zašto je uopće S6/S7 imao lažne, a ne prave završetke ispušnih cijevi? Kada je Audi lansirao modele S6 i S7 2019. godine, Europljani su izvukli kraći kraj. Za razliku od automobila s američkim specifikacijama s twin-turbo, 2,9-litrenim V6 benzinskim motorima, ekvivalentni europski modeli dobili su dizelske V6 motore s 344 KS. S obzirom na to kako prljavo mogu izgledati stražnji dijelovi dizelskih automobila kada se na njih počinju lijepiti sitne čestice dizelske čađe ne čudi da je Audi ispuhe ugurao ispred branika i usmjerio ih prema dolje. To objašnjava i zašto nakon uklanjanja lažnih ispuha nismo dobili prave.
Ipak to bi se moglo uskoro promijeniti. Špijunske snimke su otkrile da Audi radi na zamjenama za S6 i da će ti automobili vjerojatno izgubiti i dizelski motor te se vratiti na benzinski. Prema ažuriranoj nomenklaturi tvrtke, S6 s postat će S7, nadamo se - ovoga puta s pravim "auspusima".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....