Jedno od Teslinih najvećih nedavnih postignuća bio je Model Y, koji je izrađen korištenjem "gigapreše" koja pomaže smanjiti složenost i troškove proizvodnje. Sljedeći projekt za inženjerski tim američkog proizvođača automobila trebao bi dodatno povećati uštede u proizvodnji.
Naime, proizvodnjom Modela Y s manje većih dijelova, Tesla Motors je uspio učiniti ovaj model bitno jeftinijim za izradu poboljšavši pritom svoje profitne marže, te je kompanija postigla i cjenovnu prednost na tržištu. A sve u trenutku dok većina svjetski proizvođača nastoje steći bolje pozicije u segmentu električnih vozila. Konkretan proces proizvodnje Tesle je bio toliko impresivan da su Toyotini inženjeri nedavno ovaj model nazvali "umjetničkim djelom".
Sada Tesla želi ići korak dalje i napraviti veliki dio svog dugo najavljivanog nadolazećeg pristupačnijeg kompaktnog EV-a s cijenom ispod 25.000 dolara - od jednog dijela, prema anonimnim izvorima iz Tesle koji su razgovarali s Reutersom. Strategija bi se, anime, mogla oslanjati na korištenje strojeva koji su čak i veći od "gigapreše" koje Tesla trenutno koristi za Model Y, dakle - "terapreše".
Dok alati koji izrađuju najveće dijelove Modela Y imaju između 6000 i 9000 tona pritiska, novi navodno mogu stegnuti s čak 16.000 tona pritiska za izradu još većih dijelova. Konkretno, Tesla istražuje mogućnost izrade cijelog okvira s podvozjem svog nadolazećeg malog modela (u medijima nazivanog Model 2) iz gotovo jednog komada, štedeći i vrijeme i novac tijekom procesa proizvodnje.
Za usporedbu, ekvivalentni dio kod konvencionalnog automobila sastoji se od oko 400 dijelova. No, za sada još u Tesli nisu donijeli konačnu odluku o tome hoće li se posvetiti tome i to zbog činjenice da je takve alate skupo i komplicirano izraditi. U svakom slučaju, jednostavnija izrada manjeg EV modela Tesle donijela bi i veću konkurentnost u segmentu jer bi zbog jeftinije proizvodnje i cijena osnovnog modela bila niža. Čekamo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....