Ben Parker i Toby Kraus, dva veterana Tesle, osnovali su novu tvrtku koja se bavi drugom vrstom vozila - rekreacijskim vozilima. Danas su otkrili svoj prvi proizvod, Lightship L1, električnu prikolicu za kampiranje za koju tvrde da se može vući EV-om bez da mu utječe na domet.
"Budući da su 90 posto tržišta kamperi, započeli smo stvaranjem potpuno električne prikolice za putovanja koja su različita od bilo kojeg kampera koji je danas dostupan i to je samo početak", rekao je Kraus u priopćenju.
"Koristimo našu stručnost u razvoju i dizajnu električnih automobila kako bismo izgradili brend koji stvara divna iskustva putovanja na otvorenom za sve i dovodi još više ljudi u zabavu vožnje kampovima".
Zahvaljujući svom učinkovitom, skočnom dizajnu, Lightship tvrdi da je L1 tri puta aerodinamičniji od tradicionalnih putničkih prikolica, što mu pomaže smanjiti utjecaj na domet električnog vozila.
Također ima ugrađenu bateriju od 80 kWh, što je otprilike ekvivalentno baterijskom paketu u Mercedesu EQC-u. To znači da kada je na cesti, prikolica se zapravo sama gura, što Lightship tvrdi da znači da će električno vozilo s dometom od 500 km moći prijeći svih 500 km, čak i dok vuče prikolicu.
No, to nije korisno samo za električna vozila. Uz cijene goriva koje su prošlog ljeta dosegnule rekordne visine, mnogi bi vlasnici bez sumnje voljeli iskoristiti sve kilometre po litri. Osim što sama pomaže pri napajanju, L1 ima do 3 kW solarne energije, što znači da prikolica može napajati životne potrebe svojih putnika, smanjujući potrebu za generatorima.
Lightship L1 dugačak je 8,2 metra, širok 2,5 metra i visok 3 metra. Potpuno natovarena, prikolica je teška pozamašnih 3400 kilograma i u njoj može spavati do šest osoba - ovisno o konfiguraciji. Nažalost, sav taj prostor i inovacije imaju svoju cijenu. S početnom cijenom od 125.000 dolara (118.000 eura), nije dizajniran za budžet.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....