Kia je 2021. službeno lansirala svoj novi logo uz spektakularan vatromet na nebu iznad južnokorejskog grada Incheona na obali Žutog mora.
Tada je čak 303 pirodrona pokrenulo stotine vatrometa čime je postavljen novi Guinnessov rekord za broj sinkroniziranih bespilotnih letjelica koje pokreću vatromet.
U Kiji su tada rekli kako su sinkroniziranim umjetničkim prikazom, paljenjem i slavljenjem željeli obilježiti Kijin novi početak. Međutim, čini se da su od tada brojni potrošači zbunjeni novim dizajnom.
Konkretno, korisnik Twittera @Shwinnabego primijetio je da su se pretraživanja na Googleu za "KN automobil" značajno povećala od ljeta 2021. kada su modeli s novim logotipom postajali sve češći. Ova se zabuna proteže izvan rezultata pretraživanja jer je objava na Redditu pokazala sliku Kia Carnivala i pitala "KN model automobila?"
Podaci usluge Google Trends pokazuju da ovaj fenomen nije ograničen samo na Sjedinjene Države jer ljudi u Australiji, Kanadi i Ujedinjenom Kraljevstvu provode pretraživanja kao što su "KN SUV", "KN marka automobila cijena" i "KN marka automobila električna". ” Pretraživanje u Americi je slično i uključuje "Što je KN marka automobila", "KN Carnival automobil", ili "Što je KN".
Iako postoji oko 30.000 pretraživanja mjesečno za "KN automobil" samo u SAD, Tire Meets Road je primijetio da "Kia" ima 1,83 milijuna pretraživanja u istom vremenskom razdoblju, tako da je 30.000 relativna kap u moru. Međutim, čini se da se dovoljno često događa da upisivanje "KN" u Google Chrome automatski predlaže "KN Car" i "KN Car Marka".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....