NABIO MU KILOMETRE

Tko je u pravu? Triler oko auta koji je ostavljen na servisu, a koji je zaposlenik vozio kući

Pitanje je: je li zaposlenik smio koristiti auto sa servisa, ali i je li vlasnik auta smio "neovlašteno pratiti zaposlenika"
Auto servis, ilustracija
 GORODENKOFF PRODUCTIONS/Sciencephoto/Profimedia

Danas živimo u svijetu postavljenim tako da za sve postoji druga opcija, zbog čega je odnos kupca i prodavatelja postao vrlo krhka stvar. Ova priča dokaz je da samo mala pogreška prodavača ili servisnog centra može trajno oštetiti povjerenje klijenta, i prisiliti ga da se prebaci na drugu marku. Naime, stanoviti Frank Statti, vlasnik Nissan Altime iz Kanade, više neće kupiti Nissan, barem ne od istog trgovca.

Priča počinje s neispravnom kamerom na njegovom Nissanu, nakon čega je Frank kontaktirao Nissanovu lokalnu autokuću. Nissan je napomenuo da će automobil morati ostati kod njih nekoliko dana. Međutim, prije nego što je odvezao svoju limuzinu do autokuće, Frank je pristao dopustiti svom osiguravajućem društvu da ugradi uređaj za nadzor njegove vožnje. Navedeni uređaj omogućio je Franku da preko mobilne aplikacije prati svoj automobil i dobiva informacije o njegovoj lokaciji.

image
Frank Statti
YouTube Screenshot

Ovdje dolazi do zapleta. Kad je Frank otvorio navedenu aplikaciju, saznao je da je njegova Altima mnogo dalje od Nissanove autokuće, a priča je završila na vijestima. 'Prvo sam pomislio da ga je netko ukrao, pa sam pozvao policiju', izjavio je za Global News.

Osim što je limuzina bila od autosalona udaljena više od 90 kilometara, u jednom trenutku je primijetio da se cestom kreće iznad ograničenja, na 148 kilometara na sat. Međutim, ispada da Altima nije bila ukradena, već ju je vozio zaposlenik Nissanovog autosalona. Sve bi bilo u redu da se autokuća ispričala i objasnila postupak, međutim, to se nije dogodilo. Nissan Canada je zaprijetio Franku da će kontaktirati policiju jer je nezakonito pratio njihovog zaposlenika.

image
2017. Nissan Altima
YouTube Screenshot

'Imali smo dozvolu da vozilo odvezemo kući. Obavijestili smo da je izvan grada, i za to postoje tri svjedoka. Ponekad, ako ne uspijemo dijagnosticirati kvar, pitat ćemo klijenta smijemo li odvesti vozilo kući kako bismo dobili pomoć. To nije neobično u automobilskoj industriji ako se trudite dijagnosticirati kvar', pokušao je objasniti Tim Hoogaars, operativni partner Nissanovog zastupništva.

Ono što nama nije jasno, je što je točno trebalo dijagnosticirati, ako je vlasnik jasno autosalonu dao do znanja da je problem u kameri koja treba zamjenu. Cijela priča odvila se prije nekih dva mjeseca, a Frankova kamera još uvijek ne funkcionira ispravno. Navodno, Nissan dogovora da kameru pregleda drugi servis.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
28. studeni 2024 16:05