Prije početka proizvodnje novog modela, Škoda vrši temeljita ispitivanja. Prototipovi prolaze tisuće sati testiranja na zatvorenim poligonima i u zračnim komorama te prevaljuju preko dva milijuna kilometara. Posljednja faza testiranja pritom se odvija na javnim prometnicama gdje uvijek bude znatiželjnih očiju. Kako bi dizajnerske i tehnološke značajke ipak ostale skrivene dok novitet ne zablista u punom sjaju na jednom od salona, testne mule nude tek natruhu konačnog izgleda.
Kako bi zaštitili prototip od znatiželjnih očiju novinara, fotografa i konkurencije, auti se temeljito kamufliraju. Posebna pažnja pritom se poklanja skrivanju izgleda svjetala i prednje maske.
Posao kamufliranja pritom nije nimalo brz i jednostavan. Primjerice, kako bi maskirali Enyaq iV, svoj novi, prvi potpuno električni SUV u ponudi koji treba biti predstavljen do kraja 2020., u Škodi su potrošili 120 radnih sati i pritom potrošili oko 18 m2 folije stvarajući 3D forme koje će stvoriti optičku iluziju i zavarati poglede.
Samo nanošenje folije u konačnici je trajalo 7 sati. No, zato sad još uvijek traje iščekivanje kako će u konačnici izgledati dolazeća električna perjanica češke tvrtke…
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....