Posljednja stvar koju svaki vozač želi je posjedovati mali automobil koji se stalno kvari i izbija novac iz novčanika, pogotovo u vrijeme ove krize.
Zato donosimo popis brendova kojima možete pokloniti svoje povjerenje.
Novo izvješće podijeljeno s britanskog This is Money navodi marke koje izdržavaju test vremena bolje od drugih proizvođača.
Warrantywise, pružatelj jamstva za vozila, složio je listu deset najbolje pouzdanih marki na temelju podataka za više od 130.000 automobila - a istočnoazijski proizvođači su ti koji dominiraju...
Brandovi s najboljim rezultatima sastavljeni su na temelju indeksa pouzdanosti. Time se svaki automobil rangira prema kombinaciji čimbenika, uključujući trošak popravka, koliko često nailazi na probleme i koliko je dana potrebno da se popravi.
Podaci predstavljaju samo automobile koji su izvan jamstva proizvođača, što znači da je minimalna dob tri godine, a maksimalna starost uključuje automobile ne starije od deset godina.
Podaci prikupljeni iz 131.000 polica između 2021. i 2022. postavili su Hondu na vrh ljestvice s nevjerojatnom ukupnom ocjenom pouzdanosti od 96,8/100.
"Čini se da je Hondina solidna reputacija neosporiva, i kao što je prikazano u prethodnim vijestima, Honda Jazz proglašena je najpouzdanijim rabljenim automobilom u ovogodišnjem Indeksu pouzdanosti", navodi Warrantywise.
Japanske i korejske marke su te koje nastavljaju voditi svojim primjerom, zauzimajući prvih pet mjesta u ulozima pouzdanosti. Toyota je zauzela drugo mjesto s ukupnim rezultatom od 91,2/100, a slijede je Suzuki i Kia, a Hyundai zaokružuje pet najpouzdanijih proizvođača.
Iznenađujuće, Fiat, Citroën i Renault zauzimaju šesto do osmo mjesto, što bi moglo donekle razriješiti predrasude da ove europske marke ne proizvode pouzdane automobile.
Dva preostala mjesta u top 10 osigurali su Mazda i Ford. Lawrence Whittaker, izvršni direktor tvrtke Warrantywise, rekao je: ‘Kako troškovi života nastavljaju rasti, važno je da nam automobili funkcioniraju".
"Prikupljanjem i uspoređivanjem svih ovih podataka u indeks kao što je ovaj, u mogućnosti smo dodatno pomoći našim kupcima opskrbljujući ih informacijama kako bismo pokušali smanjiti teret koliko god možemo".