Japanski proizvođač Toyota se ne slaže s drugim proizvođačima automobila oko odlaska na potpunu liniju električnih vozila.
Predsjednik Toyote Akio Toyoda, bivši izvršni direktor tvrtke, a sada predsjednik uprave, ponovno je potvrdio da električna vozila nisu jedino rješenje za smanjenje emisije ugljika i, u konačnici, rješavanje globalnog zatopljenja.
U razgovoru za Automotive News Europe, Toyoda je imao zanimljiv pogled na to kako se tvrtka planira prebaciti na održiviju budućnost, rekavši da postoji mnogo alternativa koje treba razmotriti.
“Moje gledište o električnim automobilima je da su oni jedna od najvažnijih tehnologija u doprinosu smanjenju globalnog zatopljenja, ali ne i jedino rješenje”, rekao je.
Dok drugi veliki proizvođači već izbacili širok raspon električnih modela, Toyota nudi samo samo jedan automobil potpuno pokretan strujom – bZ4X. Međutim, japanski proizvođač automobila ima gomilu hibridnih modela, koji pomažu premostiti most između automobila na fosilna goriva i onih na struju.
Toyoda je izjavio da ne može svatko pristupiti infrastrukturi za punjenje te je objasnio da će ljudi koji nemaju dovoljno infrastrukture biti pogođeni ambicioznim prelaskom na električna vozila.
Osim električnih vozila, Toyota se upušta u tržište električnih vozila s gorivnim ćelijama (FCEV). Marka također zagovara ovu tehnologiju pokretanjem automobila s vodikovim pogonom na sceni motosportova, dokazujući da su FCEV-i sposobni za izvođenje na visokoj razini.
Toyoda je naznačio da je najbolji način za smanjenje emisija ugljika ponuditi kombinaciju tehnologija koje nisu ograničene na električna vozila. Također je predloženo sintetičko gorivo, iako je priznao visoke troškove njegove komercijalne upotrebe - piše N1.
Usred sporog usvajanja električnih vozila, Toyota već radi na svojoj baterijskoj tehnologiji sljedeće generacije koja obećava nevjerojatan domet krstarenja od preko 1500 kilometara i vrijeme punjenja koje dodaje domet od 900 km u samo 10 minuta.
Tvrtka bi trebala lansirati ovu tehnologiju do 2026. godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....