Nasljednik praoca kompaktnih SUV-ova, prve Toyote RAV4 iz 1994. nastavlja uspješnu priču. Kao i prethodnih osamnaest godina, novi je RAV4 razvijen da u potpunosti odgovori na rastuće zahtjeve kupaca u C-SUV segmentu, a cilja na obitelji koje vode aktivan stil života i koje žele prostranost te svestranost os svog SUV-a. Duži (+205 mm), širi (+30 mm), a niži (-25 mm) od svog prethodnika, Toyotin kompaktni SUV četvrte generacije se odlikuje novom siluetom koja naglašava njegovu svestranost, prostranost i poboljšane dinamičke karakteristike.
Kao spoj prostrane i udobne kabine koja okružuje vozača, potpuno nova unutrašnjost se oslanja na praktičnost RAV4, veću prostranost i ugodnije iskustvo vožnje. Također, novi RAV4 je sada više usmjeren na vozača. Iako je zadržavanje kompaktnih vanjskih dimenzija bilo ključno za dobru okretnost, dužina novog RAV4 od 4,57 m i međuosovinski razmak od 2660 mm jamče znatno veći unutarnji prostor, pa udobnost kabine i prtljažni prostor mogu parirati većim vozilima iz D segmenta.
U Hrvatskoj se ponuda motora sastoji od 2.0 litarskog benzinca snage 151 KS, novog 2.0 litrenog dizela snage 124 KS i snažnog 2,2 litrenog D-4D dizel motora snage 150 KS. Svaki motor u ovoj novoj gami ima smanjene emisije CO2, uz prosječno smanjenje od 12 posto. Što je naročito važno, verzija 2.0 litarskog dizel motora s pogonom na prednje kotače je opremljena Toyota Stop & Start tehnologijom koja smanjuje emisije CO2 na samo 127 g / km.
Na koncu, početni model RAV4 s prednjim pogonom 2WD 2.0 D-4D Active sa 124 KS do registracije stoji 27.900 eura, početni model s benzincem RAV4 AWD 2,0 Valvematic Active stoji 29.800 eura, a prva dizelska izvedba s pogonom na sve kotače RAV4 AWD 2,2 D-4D Active sa 150 KS stoji 38.300 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....