SIGURNOST AUTOMOBILA

Toyotina vozila ipak nisu imala grešku s ubrzavanjem

Detaljno istraživanje Toyotinih modela završilo je pozitivno za Japance

Ministarstvo prometa Sjedinjenih Američkih Država potvrdilo je da nije bilo greške u elektronskim sklopovima papučice gasa na Toyotinim vozilima i utvrđeno je da nije postojala mogućnost da su Toyote 'same' ubrzavale. Također, američki institut za sigurnost na cestama prije 10 mjeseci pokrenuo je istragu na Toyotinim vozilima koja su bila uključena u servisnu akciju papučice gasa pod uvjerenjem da je elektronika krivac za nekontrolirano ubrzavanje Toyotinih i Lexusovih vozila.

Ništa sporno

U kolovozu 2010. godine američka vlada potvrđuje da nisu našli ništa sporno u softwareu za elektroniku vozila u prvih šest mjeseci istrage. Također, pomoću NASA-inih inženjera, dokazano je da su za nekontrolirano ubrzavanje Toyotinih i Lexusovih vozila krivi neki drugi faktori (ljudski), a ne elektronika gasa i tepisi vozila za koja su navodno, kao što je bilo prije spominjano, zapinjale papučice gasa. NASA je ispitala sve modele vozila na kojima su, između ostalog, bili prijavljeni i problemi s kočnicama i nisu dokazali nikakve pogreške u sustavima automobila.

Toyotin izvršni direktor za kvalitetu vozila za Sjevernu Ameriku, Steve St. Angelo, izjavio je kako se nada da će ovo važno ispitivanje ostaviti po strani špekulacije o Toyotinom elektroničkom kontrolnom sistemu gasa te dodaje kako vjeruje da će ova rigorozna znanstvena analiza najpoznatijih američkih inženjera dodatno ojačati povjerenje u sigurnost i pouzdanost Toyotinih i Lexusovih vozila.

Česti opozivi

Zanimljivo je kako u Europi nije prijavljena niti jedna nesreća koja bi se mogla dovoditi u ovaj slučaj. Svake godine se u Europi objavljuje između 40-50 različitih servisnih akcija svih proizvođača automobila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. prosinac 2024 11:57