NOVI MODEL

Treća generacija Mercedes ML-a: Downsizing došao i do velikih terenaca

Već u kolovozu će početi prodaja novog Mercedesa ML, o čijem izgledu se može raspravljati, ali visoka tehnologija ne ostavlja mjesta dvojbama

Mercedes kod netom predstavljene treće generacije ML-a naglasak stavlja na 25 posto nižu potrošnju goriva i emisije CO2 (nešto što im prilikom lansiranja izvornog modela krajem 90-ih nije bilo ni u prvoj polovici liste prioriteta), a tek potom na dizajn, luksuz, udobnost i ostale vrijednosti koje vežemo uz ovaj premium brand.

Potrošnja od 6 l/100 km

Velik je naglasak stavljen na prvu četverocilindričnu verziju koja se krije iza oznake ML250 CDI, a koju pokreće poznati 2,1-litreni biturbodizelaš sa 204 KS i 500 Nm te prosječnom potrošnjom od samo 6 l/100 km. Manje od litru više troši ML350 CDI, 3-litreni V6 turbodizelaš sa 258 KS i 620 Nm.

Gotovo je jednako dojmljiva potrošnja od 8,5 l/100 km koju postiže ML350 pokretan 3,5-litrenim V6 benzincem sa 306 KS i 370 Nm. Nešto se veća potrošnja ipak očekuje od najavljenog ML-a 63 AMG čiji novorazvijeni 5,5-litreni biturbobenzinac raspolaže s oko 540 KS. Svi se motori isporučuju sa sedambrzinskim automatskim mjenjačem koji snagu prenosi na sve kotače.

Opcijski adaptivan ovjes

Unatoč međuosovinskom razmaku koji je istovjetan onome prethodnika (291,5 cm), ML je nastao na novoj platformi te nudi prostraniji znatno interijer. Poput evolucije vanjskog dizajna, interijer je također temeljito dorađen, a proširena je ponuda materijala kojima se može opremiti. Među brojnim opcijama se nudi niz naprednih sustava te, među ostalim, adaptivan ovjes i povećan rezervoar od 93 litre. Novi ML na hrvatsko tržište stiže početkom 2012., a cijene nisu poznate.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 09:33