Redizajn na polovici vijeka predviđenog za trajanje na tržištu (Golf VII je predstavljen prije 4 godine) bio je očekivan, no nakon današnjeg službenog predstavljanja u Wolfsburgu jasno je da se išlo tek na blago osvježavanje po pitanju vanjskog izgleda. Novost su prednja Full LED svjetla karakteristične VW grafike, kromirana lajsna koja se provlači između farova, agresivnije oblikovan prednji branik, zaglađeni stražnji branik i kod nekih modela novi izgled završetka ispuha. Očekivano, nova je i paleta boja i aluminijskih naplataka.
Foto: VW
U unutrašnjosti će vlasnike dočekati dvije velike promjene, a u oči najviše upada 12,3-inčni potpuno digitalni zaslon instrumenata s pet različitih opcija uključujući i navigaciju pa više neće biti potrebe micati pogled s instrumenata i ceste ispred. Druga je novost dograđeni infotainment sustav s velikim 9,2-inčnim zaslonom u boji visoke rezolucije osjetljivim na dodir, a osvježeni je Golf prvi auto u kompaktnoj klasi u kojem će se funkcijama osim glasom moći upravljati i gestikulacijom ruku.
Po pitanju opreme kupci će su na izbor dobili adaptivni tempomat (ACC), a za još veću sigurnost pobrinut će se poluautonomni sustav Traffic Jam Assist koji predviđa opasnost od sudara sprijeda, te koči do zaustavljanja ako senzori detektiraju da vozač nema potpunu pozornost na promet ispred, te TAS asistencija pri vuči prikolice (također po prvi put u kompaktnoj klasi).
U motornoj je ponudi najveća novost 1,5-litreni TSI EVO benzinac od 150 KS i 250 Nm najvećeg okretnog momenta s tvornički deklariranom potrošnjom od 4,9 litara prema NEDC ciklusu i s emisijom štetnih plinova od tek 110 g/km. Štedljiva BlueMotion verzija od 130 KS i 200 Nm pak troši tek 4,6 litara i ispušta 104 g CO2 po prijeđenom kilometru. Izvedba GTI s 2,0-litrenim TSI motorom sada postiže 230 KS (prije 220 KS) dok snažnija Performance izvedba raspolaže sa 245 KS. Novost je i 7-stupanjski DSG mjenjač s dvije spojke koji će zamjeniti dosadašnji 6-stupanjski.
Na koncu, fino peglanje karoserije, promjene u motornoj gami i nova naprednija oprema za udobnost i sigurnost trebali bi VW-ov bestseler zadržati u fokusu kupaca u kompaktnoj klasi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....