"U BMW-u živimo raznolikost. Vjerujemo u otvorenu kulturu u kojoj nitko neće biti u nepovoljnom položaju, favoriziran ili maltretiran zbog etničkog podrijetla, boje kože, nacionalnosti, spola, religije, invaliditeta ili dobi.
Svi smo ljudska bića, povezana Sheer Driving Pleasure. Ni unutar naše tvrtke, ni na našim kanalima za društvene medije nema mjesta za mržnju ili nepoštovanje. Rečeno je, ohrabrujemo sve da komentiraju i djeluju na pošten i prijateljski način." - na ovaj su način u BMW-u svim svojim obožavateljima na društvenim mrežama objasnili novu promjenu loga koju su odradili, naravno, samo za potrebe društvenih mreža.
Riječ je o načinu na koji se bavarska marka povezuje sa svim ljudima bez obzira na etničko podrijetlo, boju kože, nacionalnost, seksualnu orijentaciju...Kako kažu u BMW-u, na njihovim kanalima nema mjesta za mržnju ili nepoštivanje. Ipak, odmah su krenuli i brojni komentari. I dok su neki oduševljeni ovom idejom, dio njih ne podržava ovakav način povezivanja sa skupinama. Tako je čak stavio "screenshot" u kojem je pokazao da je "unlike-ao stranicu". Brojni su i komentari u kojima korisnici ispituju BMW zašto nije promijenjen logo na svim stranicama - budući da primjerice "BMW Russia" i "BMW Middle East" i dalje imaju klasični logo. U komentarima nam napišite što vi mislite o ovom potezu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....