Mercedes ozbiljno raščišćava ponudu, a prostor za uštede pronašli su na coupe izdanjima C-klase i E-klase, koja se spajaju u novi CLE na platformi MRA2. CLE coupe je danas krenuo u prodaju kao suparnik BMW serije 4 i Audi A5, a CLE Cabriolet stiže u proljeće iduće godine.
Kad je riječ o dizajnu, CLE se oslanja na već poznate linije dvaju prethodnika, premda jače do izražaja dolazi naslijeđe C Coupea, dok je stražnja svjetla s kraja na kraj preuzeo s električnog EQE.
Sprijeda, pak, trodimenzionalna maska hladnjaka i uska svjetla podsjećaju na morskog psa, kao na malom CLA. Mercedes to zov Sharknose. Poklopac motora krasi powerdome, vrata su bez okvira, a naplaci od 18 do 20 cola.
Novi coupe CLE veličinom odgovara starom E Coupeu. Dug je 4,85 metara, 1,86 metara širok i 1,43 metra visok, uz međuosovinski razmak od 2,87 metara – točno na pola puta između C Coupea i E Coupea..
Unutrašnjost je gotovo u cijelosti preuzeta iz sadašnje C-klasu. Ista digitalna instrumentna ploča, isti središnji zaslon, isti otvori ventilacije... Elektronika, međutim, potječe s nove E-klase, kao i posljednje izdanje operativnog sustava MBUX. U biti, jedino su integralna sjedala, čijim se odmicanjem otvara pristup stražnjoj klupi, razvijena specijalno za novi CLE.
Novost su veća projekcija na vjetrobran, zvučnici u prednjim sjedalima, sjedala sa sedam programa masaže, ambijentalna rasvjeta sve do stražnje klupe i središnji zaslon zakrivljen prema vozaču (6 stupnjeva).
Kad je riječ o pogonu, kupci će moći birati između četvero- i šesterocilindarskih motora, sve redom elektrificiranih. Svi su, naime, blagi hibridi s elektropokretačem-generatorom i dodatnih 23 KS, dok je mjenjač isključivo automatski (9 stupnjeva)
Osnovni CLE 200 za 66.440 eura pokreće 2,0-litreni turbobenzinac sa 204 KS, a isporučuje se i s pogonom na sva četiri kotača (69.332 eura). Slijedi CLE 300 s istim četverocilindrašem, ali 258 KS i isključivo s pogonom 4Matic (73.202 eura), dok vrh ponude trenutno čini CLE 450 s 3,0-litrenim šesterocilindrašem za 93.739 eura.
Od dizelaša, u ponudi je jedino CLE 220 d s 2,0-litrenim četverocilindrašem i 197 KS za 69.068 eura, koji do stotke sprinta za pristojnih 7,5 sekundi i dohvati krajnjih 238 km/h. Kasnije stižu i plug-in hibridi, kao i AMG.
U usporedbi s limuzinama, coupe je centimetar i pol niži, sprijeda su poprečna ramena, a straga multilink. Doplatiti se može za aktivni ovjes, kao i za upravljanje na sva četiri kotača (2,5 stupnjeva).
Sigurnosna je oprema cjelovita, a već iz tvornice svaki CLE dolazi s kamerom za vožnju unatrag, nadzorom mrtvog kuta i pažnje vozača, aktivnom pomoći pri kočenju, zadržavanjem vozne trake i tempomatom...