Na globalnoj razini

U pitanju je sigurnosna komponenta: BMW-ov ‘mega opoziv‘ mogao bi tvrtku koštati više od 500 milijuna eura

BMW ima problema s integriranim sustavom kočenja (IBS). On kombinira nekoliko funkcija kočnica u jednom modulu

BMW Spartanburg tvornica

 BMW

Opozivi su dobra praksa jer smanjuju mogućnost eventualnog kvara u vožnji i posljednica za kupca na minimum. BMW tako ništa ne prepušta slučaju, a sada su zbog kočnica proglasili ogroman opoziv koji utječe na više od 1,5 milijuna vozila diljem svijeta. Iz proizvođača su izjavili da će u trećem tromjesečju imati "dodatne troškove jamstva u visokom troznamenkastom milijunskom iznosu", piše Road and track.

To sugerira da će tvrtka pretrpjeti financijski udarac veći od 500 milijuna eura, a BMW je također primijetio da će obustava prodaje imati "negativan učinak u cijelom svijetu u drugoj polovici godine". Naime, BMW je zbog istih problema privremeno obustavio isporuku 320.000 automobila koji su već naručeni. Ako to nije dovoljno loše, proizvođač automobila također je spomenuo "smanjenu potražnju u Kini", kao i "slab entuzijazam potrošača".

image

Spartanburg tvornica

BMW

S obzirom na sve ovo, BMW sada očekuje blagi pad prodaje za ovu godinu umjesto blagog povećanja. Proizvođač automobila također je smanjio svoju prognozu zarade prije kamata i poreza na skromnijih 6 do 7 posto.

Nažalost, BMW nema probleme samo s automobilima jer se BMW Motorrad suočava s "stalnom konkurentskom situacijom na ključnim tržištima", uključujući Sjedinjene Države i Kinu. Tvrtka je rekla da to ima "veliki utjecaj na količine i cijene", što će vjerojatno rezultirati nepromijenjenom prodajom za ovu godinu.

image

BMW Spartanburg tvornica

BMW

Osim toga BMW je otkrio da će se zarada grupe prije oporezivanja "značajno smanjiti". Tvrtka je već očekivala "blagi pad", ali stvari su se znatno pogoršale od te izvorne prognoze. Sve ovo je utjecalo i na cijene dionica BMW-a koje su pale na 77,10 dolara u utorak. To je pad od 11,43 posto u odnosu na 87,05 dolara pri zatvaranju trgovanja u ponedjeljak.

image

BMW X1

BMW

BMW ima problema s integriranim sustavom kočenja (IBS). On kombinira funkcije aktiviranja kočnice, povećanja sile kočenja i upravljanja kočnicama u jednom modulu. Električni aktuator postiže potreban kočioni tlak i tako sustav kontrole stabilnosti vožnje intervenira brže i preciznije. Osim toga, osjećaj na papučici ostaje isti čak i ako je cesta mokra ili kada su kočnice vruće. Sustav također automatski prilagođava snagu kočenja. IBS se može naći u gotovo svim novim BMW-ovima, od X1 do XM.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. rujan 2024 00:14