Veliki lančani sudar dogodio se 24. siječnja na 'Ring Roadu' u Šangaju. Kineska web stranica navodi kako je vlasnik Modela 3 imao aktiviran Autopilot i postavio udaljenost od vozila ispred svog automobila na 1. To je najkraća dostupna na ljestvici koja ide do 7.
Ta ljestvica zapravo mjeri vrijeme, a ne udaljenost. Kada se SUV ispred Tesle iznenada morao zaustaviti, Model 3 nije imao dovoljno vremena za kočenje, što je uzrokovalo nesreću. Slučaj je trenutno pod istragom šangajske policije.
Za sada ostaje nejasno je li automobil samo koristio Autopilot funkciju, koji je u suštini napredni tempomat, ili poboljšani Autopilot koji ima funkciju Navigate. Tesla također nudi Enhanced Autopilot u Kini.
Čak i da je samo djelovao kao obični napredni tempomat, ispravnost sustava je upitna. Zamislite samo kako se dogodila ova nesreća u kojoj je SUV završio na vrhu Modela 3. Čak i da je automatsko kočenje u nuždi radilo, to očito nije bilo dovoljno da spriječi sudar.
Zašto Tesla nudi napredni tempomat bez dovoljno vremena da sustav reagira? Možda je to nešto što rade i drugi proizvođači automobila, što zaslužuje više pažnje. Bilo koje rješenje koje nudi sigurnije automobile i izbjegava slike poput ovih je vrijedno razmatranja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....