KRŠ I LOM

U tijeku je istraga: Autopilot Teslinog Modela 3 pod sumnjom da je skrivio lančani sudar

Zašto Tesla nudi napredni tempomat bez dovoljno vremena da sustav reagira? Možda je to nešto što rade i drugi proizvođači automobila

Screenshot incidenta

 Autoevolution

Veliki lančani sudar dogodio se 24. siječnja na 'Ring Roadu' u Šangaju. Kineska web stranica navodi kako je vlasnik Modela 3 imao aktiviran Autopilot i postavio udaljenost od vozila ispred svog automobila na 1. To je najkraća dostupna na ljestvici koja ide do 7.

image

Screenshot incidenta

Autoevolution

Ta ljestvica zapravo mjeri vrijeme, a ne udaljenost. Kada se SUV ispred Tesle iznenada morao zaustaviti, Model 3 nije imao dovoljno vremena za kočenje, što je uzrokovalo nesreću. Slučaj je trenutno pod istragom šangajske policije.

image

Screenshot incidenta

Autoevolution

Za sada ostaje nejasno je li automobil samo koristio Autopilot funkciju, koji je u suštini napredni tempomat, ili poboljšani Autopilot koji ima funkciju Navigate. Tesla također nudi Enhanced Autopilot u Kini.

image

Screenshot incidenta

Autoevolution

Čak i da je samo djelovao kao obični napredni tempomat, ispravnost sustava je upitna. Zamislite samo kako se dogodila ova nesreća u kojoj je SUV završio na vrhu Modela 3. Čak i da je automatsko kočenje u nuždi radilo, to očito nije bilo dovoljno da spriječi sudar.

image

Screenshot incidenta

Autoevolution

Zašto Tesla nudi napredni tempomat bez dovoljno vremena da sustav reagira? Možda je to nešto što rade i drugi proizvođači automobila, što zaslužuje više pažnje. Bilo koje rješenje koje nudi sigurnije automobile i izbjegava slike poput ovih je vrijedno razmatranja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. studeni 2024 09:28