U Zagrebu je u u hotelu Zonar službeno predstavljen dizajnerski urbani SUV Toyota C-HR koji se može naručiti i u plug-in hibridnoj verziji. Riječ je o automobilu koji za Toyotu ima vrlo važnu ulogu i koji u segmentu crossovera postavlja posve nove standarde dizajna.
Model C-HR je svojom prvom generacijom želio marku odmaknuti od klasičnih SUV/crossover linija dinamičnijim dizajnom, a predstavljena druga generacija još je atraktivnija s naglašenijim dizajnerskim atributima prve generacije.
Već kod prve generacije govorilo se o tome da je serijsko vozilo vrlo blizu konceptnom modelu, što je u praksi rijedak slučaj.
Razlog: uloga konceptnih automobila je privlačenje pozornosti i sve je podređeno dizajnu, no serijski model mora uzeti u obzir nekoliko više faktora kao što su učinkovitost, upotrebljivost i na kraju krajeva i cijene. Zato je razvojna tema za novi C-HR je bila ‘Učiniti konceptni automobil, automobilom za cestu’.
Novi C-HR razvijen je u Europi s fokusom na europske kupce, vozili smo ga u Španjolskoj a dojmove potražite OVDJE.
Prednji dio automobila podsjeća na morskog pasa čekićara. Isklesani blatobrani stvaraju voluminozni efekt i automobil vizualno čine širim, poput tigra koji čuči i sprema se skočiti naprijed - tako dizajn opisuju u Toyoti.
Ta karakteristična linija C-HR-a još je odvažnija i izražajnija u novoj generaciji, jer teče kroz cijeli profil - od prednjeg do stražnjeg dijela, a tu su i kvake koje se nalaze u potpunosti u ravnini s karoserijom. Cool: stražnja LED svjetla koja osvjetljavaju ime modela, dolaze u svim razinama opreme. Model se nudi u dvobojnoj varijanti i uz panoramski stakleni krov.
Unutrašnjost C-HR-a odiše premium osjećajem čemu dodatno pridonosi i osvjetljenje kabine u čak 64 boje. Boje se mijenjaju svakog sata i povezane su s različitom dinamikom unutar i izvan automobila. Osim ovoga, C-HR se smatra ekološkim predvodnikom u liniji Toyote jer je u njegovom nastajanju udvostručena upotreba recikliranih materijala.
Pokreću ga isključivo hibridi upareni s CVT mjenjačima: 1.8 sa 140 i 2.0 sa 198 KS.
Novost u Hrvatskoj je 2.0 plug-in hibridna verzija s 220 KS, s litij-ionskom baterijom od 13,8 kWh, pa ovaj model samo na struju može prevaliti 66 kilometara. Kombinira benzinac od 160 KS s električnim kako bi razvio kombiniranu snagu od 220 KS i maksimalni okretni moment od 208 Nm. Zahvaljujući tome ubrzava od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde i postiže najveću brzinu od 180 km/h. Cijene startaju od 29.785 eura za model 1.8 hybrid, dok verzija 2.0 plug-in hibrid stoji od 38.900 eura do registracije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....