možemo odahnuti

Unatoč najavi kako će idući M3 biti na baterije, Bavarci promijenili plan: Ostaje S58 3.0 twin turbo!

Era turbo snage se nastavlja: BMW M3 spreman za novu generaciju s 3,0-litrenim rednim šestakom s dva turba

BMW M3

 BMW

BMW ne posustaje u svojoj namjeri da očuva dinamičnost i snagu koju pruža legendarni M3, pripremajući se za lansiranje njegove nove generacije. Potvrđeno je da će budući model M3, oznake G84, koji se očekuje oko 2027. ili 2028. godine, nastaviti koristiti poznati S58 3,0-litreni šestocilindrični motor s dvostrukim turbopunjačem, unatoč tome što su ga više puta najavili kao isključivo električni model "jašući" na trendu elektrifikacije. BMW tako ipak odlučuje zadržati vjernost klasičnom pristupu, uz nužne nadogradnje kako bi se motor uskladio s strožim Euro 7 emisijskim standardima.

Iako se spekulira o mogućoj hibridizaciji, službeni planovi BMW-a još uvijek ne otkrivaju korištenje ove tehnologije za nadolazeći M3. Očekuje se da će se novi M3 temeljiti na provjerenoj CLAR modularnoj platformi, zajedničkoj za aktualne modele serije 3, ali, nažalost, neće biti praćen svojim sportskijim bratom, modelom M4, piše bmwblog.

image

BMW motor M3

BMW

BMW je nedavno predstavio osvježene verzije M4 i M3 koje će biti na tržištu do proljeća 2027., kada će nasljednik M3 preuzeti palicu. Iako je rano govoriti o trajanju životnog ciklusa G84 M3, jasno je da će njegova sudbina biti usko povezana s prihvaćanjem električnog M3 modela te budućim emisijskim i potrošačkim regulativama. Ovaj model bi mogao obilježiti kraj jedne ere za M3 s motorom s unutarnjim izgaranjem.

Paralelno s razvojem M3 s motorom na izgaranje, BMW intenzivno radi na električnom M3 koji će se temeljiti na inovativnoj platformi Neue Klasse. Ova platforma obećava izuzetne performanse s mogućnošću podrške do 1000 kW (1341 KS) i konfiguracijom do četiri motora, što nagovještava da će električni M3 zasigurno postaviti nove standarde u svijetu sportskih automobila.

Dok BMW kroči prema elektrifikaciji, legendarni M3 s motorom na izgaranje još uvijek ima što ponuditi ljubiteljima automobilske snage i performansi, čime se potvrđuje da klasične vrijednosti i dalje imaju svoje mjesto u budućnosti automobilizma.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 01:53