Nakon dvije godine vijećanja, šefovi Formule 1 odabrali su smjer kojim će najelitnije automobilističko natjecanje postati atraktivnije, momčadi izjednačenije, a borba za naslove neizvjesnija. Jean Todt i društvo ilustrirali su nove smjernice, s tehničkim i financijskim pravilima sastavljenim da bi Formula 1 ponovno postala spektakl koji će privlačiti publiku i sponzore.
Među glavnim novostima je uvođenje ograničenja budžeta (175 milijuna dolara), ali i tehničkih pravila vezanih uz bolide koji će postati teži, aerodinamički jednostavniji, s puno više zajedničkih komponenti, ali i oko 3 sekunde sporiji po krugu. No, taj nedostatak ostat će u sjeni većeg broja pretjecanja koje bi trebala zajamčiti nova aerodinamika.
Promjene koje su redom naišle na odobravanje na stazi ćemo vidjeti 2021., a u sezoni koja je pred nama više-manje sve ostaje po starome. Momčadi su u međuvremenu jednoglasno odbile najavljene promjene vezane uz smjesu guma i Pirelli se može koncentrirati na razvoj 18-colnih guma za 2021. koje će zamijeniti aktualne od 13 cola.
Sezonu tranzicije koju će neke momčadi žrtvovati ne bi li se što bolje pripremile za novi ciklus Federacija je odlučila iskoristiti za uvođenje novih sigurnosnih mjera. Prvi korak je uvođenje novih standarda za opremu vozača. Kombinezoni, rukavice, cipele, kao i sve ispod njih, prema novim zahtjevima, umjesto 11 vozaču moraju pružati zaštitu najmanje 13 sekundi na temperaturi od 850° Celzijusa. Svaki dio opreme pritom mora biti označeni posebnim markicama koje će svaka momčad plaćati zasebno, a prikupljeni novac ulazit će u fond za razvoj sigurnosti. Za proizvođače opreme, koji se godinama trude olakšati materijale, bit će to korak unatrag, ali nitko se ne buni jer povećanje potražnje donijet će i veće prihode.
Osim za opremu, FIA uvodi i nove sigurnosne norme za staze. Tragedija na belgijskoj stazi Spa u kojoj je život izgubio Anthoine Hubert potakla je uvođenje standardiziranih zaštitnih barijera, zidova i mreža u izletnim zonama, elektroničkih zastava, te sustava telemetrije koji će biti podložni dodatnoj homologaciji. Dodatni troškovi, ali i problemi za organizatore u pronalaženju izvođača. Nije, naime, dovoljno da radovi ili neophodna ugrađena oprema odgovaraju internacionalnim standardima koje Federacija propisuje. Da bi se uopće pristupilo homologaciji potrebno je da izvođač bude tvrtka s popisa koji je složila FIA na kojem su tvrtke koje posjeduju standard za izvođenje radova ili proizvodnju potrebne opreme.
Ukratko
Nicholas Latifi, 24-godišnji Kanađanin i aktualni viceprvak Formule 2, zamijenit će Roberta Kubicu u momčadi Williamsa, za koju je ove sezone radio kao test-vozač
Mick Schumacher predodređen je za mjesto u Ferrariju, ali sin sedmerostrukog prvaka i sljedeće sezone ostaje u F2 i najavljuje borbu za naslov
Iduće sezone Schumacher i društvo u prvenstvu Formule 2 vozit će na 18-colnim gumama
Hülkenberga u Renaultu zamijenit će Ocon koji ima 50 nastupa u F1 (Force India), a prošle sezone bio je test-vozač Mercedesa
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....