AKTUALNO

Već grade autocestu: U Njemačkoj započela testiranja bežičnog punjenja električnih automobila

Izraelska tvrtka Electreon i njemački EnBW udružili su se kako bi opremili 1 km električnog cestovnog sustava duž njemačke autoceste

Testiranje bežičnog punjenja, Njemačka

 Electreon; EnBW

Toyota je prije nekoliko godina izazvala buru zbog oglasa u kojima je svoje automobile s električnim pogonom nazivala "hibridima koji se sami pune".

Ali zamislite samo da doista možete puniti električni automobil dok se vozite.

Najnoviji korak ka ostvarenju tog sna je najava da će njemački autobus u gradu Balingenu uskoro voziti autocestom za bežično punjenje. Iako projekt uključuje samo jedan autobus, neće trebati dugo da se tehnologija uvede i na druge lokacije diljem svijeta u narednim godinama.

image

Testiranje bežičnog punjenja, Njemačka

Electreon; EnBW

U prosincu prošle godine, guvernerica Michigana Gretchen Whitmer najavila je da će država testirati mogućnosti bežičnog punjenja na svojim autocestama.

Ako se automobili mogu puniti u pokretu, mogu se izraditi s manjim baterijama, što ih čini lakšim i učinkovitijim, a da ne spominjemo znatno jeftinijim.

image

Testiranje bežičnog punjenja, Njemačka

Electreon; EnBW

Tehnologija induktivnog punjenja automobila radi slično kao i na našim pametnim telefonima. Električna energija se prenosi s magnetskih zavojnica u zemlji i kroz zrak na drugu na automobilu.

Statičke podloge za punjenje prisutne su već neko vrijeme, ali ceste za punjenje su složenije i u ranijoj su fazi razvoja.

image

Testiranje bežičnog punjenja, Njemačka

Electreon; EnBW

Za projekt Balingen, izraelska tvrtka Electreon i njemački EnBW udružili su se kako bi opremili 1 km električnog cestovnog sustava (ERS) duž dionice njemačke autoceste, plus dvije statičke stanice za punjenje koje će biti postavljene na mjestima gdje se autobus rutinski zaustavlja tijekom svog rasporeda. Electreon će dobiti do 3,2 milijuna dolara (3 milijuna eura) sredstava za izgradnju infrastrukture.

image

Testiranje bežičnog punjenja, Njemačka

Electreon; EnBW

Ovo nije prvi put da čujemo za ceste s induktivnim punjenjem, ali je prvi put da će javnost imati koristi od toga. Electreon i EnBW prethodno su proveli uspješnu pilot studiju u EnBW-ovom centru za obuku u Karlsruheu u Njemačkoj, a Eurovia i Electreon nedavno su najavili projekt elektrifikacije dijela njemačke autoceste u Bavarskoj.

Švedska ima vlastiti projekt ceste za bežično punjenje, a Stellantis je otvorio testni centar za simulaciju autoceste za proučavanje induktivnog punjenja u Italiji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2024 11:09