Oštrija, preciznija, još učinkovitija - tako u Opelu opisuju paprenu izvedbu nove Insignije s pogonom na sva četiri kotača i moćnim dvolitrenim turbo motorom od 260 KS i 400 Nm najvećeg okretnog momenta ispod prednjeg poklopca.
Motor je uparen s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a za još sportskiji dojam u vožnji brinu se polugice iza upravljača. Podvozje pritom sa svojim vrlo dinamičnim postavkama i posebno visokom razinom držanja osigurava sportsku vožnju, ali i maksimalnu sigurnost.
Kombinacija lake gradnje (Insignia GSi čak je 160 kg lakša od prethodnice s oznakom OPC), niskog težišta i turbo snage osiguravaju izvanredan balans te vrlo dobar omjer snage i mase. Takve vanjske vrijednosti zaslužuju i posebnu unutrašnjost.
S velikim kromiranim usisnicima za zrak sprijeda te atraktivnim i nužnim stražnjim spojlerom, te 20 colnim naplacima i Brembo kočnicama ispod, izgled GSi izvedbe savršeno je usklađen s njegovim performansama.
Integrirana sportska sjedala presvučena kožom posebno izrađena baš za GSi, kožni sportski upravljač i aluminijske papučice u unutrašnjosti podižu sportsku atmosferu. Zasad performanse i detalji nisu poznati pa ćemo se morati strpjeti do svjetske premijere na Salonu automobila u Frankfurtu ove jeseni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....