prisjela im struja

Veliko istraživanje: Svaki drugi vlasnik električnog automobila žali zbog svoje kupnje, a ovo su razlozi

Većina vozača automobile na struju ne smatra dobrim za zadovoljavanje njihovih potreba, a svaki drugi u SAD bi ponovo benzinca

EV punjač, ilustracija

 Profimedia

"Kola su krenula nizbrdo" za tržište električnih automobila, danas je već svakom jasno i to je surova realnost. I kupci, te naravno proizvođači u ovom se trenutku okreću ulaganju u provjerene benzinske, dizelske, hibridne i plug-in hibridne opcije.

Većina istraživanja sada dovodi do zaključaka kao većina vozača još ne doživljava električne automobile kao idealno vozilo za zadovoljavanje njihovih potreba.

Razlozi zbog kojih se elektrifikacija nije "zakotrljala", posebno u većini razvijenih zemalja već su objašnjeni u više navrata, a tržišta, zemlje i proizvođači zasad nisu u stanju preokrenuti ovu situaciju.

image

Punjač za EV, ilustracija

Profimedia

Odbojnost prema kupnji električnog automobila uglavnom se odnosi na visoke početne troškove, ograničenu infrastrukturu za punjenje, doseg baterija i vrijeme punjenja. Međutim, najveći problem je prema istraživanjima što postojeći kupci žale što su kupili električni automobil.

Tako je poslovna konzultantska tvrtka McKinsey &; Co sa sjedištem u SAD-u, jedna od vodećih u svijetu na ovom području, nedavno objavila svoje najnovije globalno istraživanje o zadovoljstvu vlasnika električnih automobila, piše Automotive News. Rezultat je da su sadašnji vlasnici uglavnom nezadovoljni.

image

Solari na punjačima

Profimedia

Primjerice, u Sjedinjenim Američkim Državama 46 posto vlasnika električnih vozila odabrat će automobil s motorom s unutarnjim izgaranjem pri idućoj kupnji. Osim Amerikanaca, studija je obuhvatila više od 30.000 sudionika u 15 zemalja, što odgovara više od 80 posto svjetskog obujma prodaje.

Globalno, gotovo 30 posto vlasnika električnih vozila planira odabrati automobil s motorom s unutarnjim izgaranjem za sljedeću kupnju. Osim toga, postoji značajna skupina - 21posto ispitanih - koja u potpunosti odbacuje ovu vrstu vozila.

image

Električni auto na punjaču, zima

Profimedia

Među zaključcima analize postoji jedan koji privlači veliku pozornost. Prosječni domet električnog automobila koji traže potrošači popeo se s 435 na 469 kilometara u prošloj godini.

image

Električni i3 na punjaču, ilustracija

Alamy/Profimedia

U studiji, a kao što je već spomenuto glavni razlog koji se spominje za ovo odbijanje električnih automobila je loše stanje javne infrastrukture za punjenje ili nepostojanje iste. Osim toga, često se navode visoki troškovi kod popravaka i potreba za vozilom prikladnijim za duga putovanja. Isto tako, na globalnoj razini samo 9 posto ispitanika zadovoljno je širenjem javne mreže za punjenje u svojoj zemlji ili regiji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2024 15:29