INTERVJU

Viliam Prodan, prvak Hrvatske u reliju: Uz Clio i Inu ponovo u pohod na naslov prvaka

Prodan i Raštegorac uvjerljivo su uzeli ovogodišnji naslov prvaka Hrvatske u reliju i već krenuli u pripreme za iduću sezonu

Wiliam Prodan

 Uroš Modlic

Premda na posljednjem, petom reliju sezone u Idriji nije nastupio, maksimalan učinak u četiri prethodna natjecanja bio je Viliamu Prodanu dovoljan za osvajanje naslova prvaka Hrvatske i pobjedu u klasi 2. Prodana smo ulovili u Novom Marofu u pauzi između testiranja.

image

Viliam Prodan

Uros Modlic

Na posljednjoj utrci u slovenskoj Idriji niste se ni pojavili. Zašto?

- Već smo imali četiri nastupa i četiri pobjede. Rekao bih da bolje nije ni moglo. Naslov smo osigurali pobjedom još u Poreču. Umjesto toga, krenuli smo s pripremama za sljedeću sezonu da ne bismo upali u stisku s vremenom. Nova godina je na pragu, treći mjesec će brzo doći i želimo na vrijeme posložiti kockice.

image

Viliam Prodan

Privatni album

Prije razgovora o novom automobilu i planovima za iduću sezonu, par riječi o netom završenoj...

- Nastup na WRC utrkama u Monte Carlu i Hrvatskoj okupirao nas je na početku sezone, ali na vrijeme smo se okrenuli domaćem prvenstvu i na kraju uzeli naslov. Imao sam već nekoliko titula u pojedinim klasama i grupama, ali ovo nam je prva generalka, a prva je uvijek najslađa. Konkurencija, doduše, i nije bila jaka kao što se očekivalo.

Šebalj je razvijao neki novi projekt i nije vozio punim programom, Pulić je zbog korone bio izvan igre, Ravenščak je mlad dečko koji se polako diže i jedina prava prijetnja bio je iskusni Szilagyi, ali mu nismo ostavili previše prostora. Dovoljno je reći da smo osvojili 30 od 35 brzinaca.

image

Viliam Prodan

Uros Modlic

Novi automobil govori da u obranu naslova idete punom snagom.

- Nakon duže analize odlučili smo se za promjenu i prešli smo na Renault. Odradili smo prva testiranja na stazi u Novom Marofu, napravili dvadesetak krugova prvog dana i mogu reći da je u pitanju ozbiljan, pravi trkaći automobil.

No, to smo i očekivali jer isti je ove godine osvojio naslov prvaka Europe i Francuske. Renault pritom pruža odličnu podršku, koja podrazumijeva i specifične mape koje će nam omogućiti da što bolje iskoristimo snagu visokokvalitetnih goriva Class Plus koja nam osigurava INA.

Obrana naslova je jedan od ciljeva u sljedećoj sezoni, ali ne i jedini. Konačni kalendar za domaće prvenstvo još čekamo, ali prema najavama iduće godine hrvatski reli trebao bi se proširiti i kvalitetom i kvantitetom. Spominju se neki novi reliji, a najavljuje se i dolazak novih posada, s ozbiljnim autima i budžetima. To me veseli. U planu je i nastup na WRC utrci u Hrvatskoj, ali i neki europski kup. Ukupno, dakle, barem deset relija.

image

Ulje ilustracija

INA

Novosti za sezonu pred nama ima još, ali ne i na suvozačkom sjedalu...

- Zoran Raštegorac na moje veliko zadovoljstvo prihvatio je nastavak suradnje i bit će to naša sedma zajednička sezona u reliju. Za Frika mogu samo reći da što je stariji, to je bolji. Dodatna novost s kojom ulazimo vezana je uz prateću ekipu.

Posljednjih godina surađivali smo sa Slovencima, ali u suradnji s partnerima i sponzorima odlučili smo složiti potpuno novi sastav iz Hrvatske. Bit će to pravi Cro-rally tim s hrvatskom ekipom, novim dizajnom i zaštitnim znakom te vjerujem da ćemo s ponosom predstavljati Hrvatsku i na utrkama u Europi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 05:07