Ferrari sada ima veću vrijednost na burzi u Milanu od bivše matične tvrtke Stellantisa. Cijena dionice talijanskog proizvođača sportskih automobila ove je godine porasla za 34 posto kako bi vrijedio 53,9 milijardi dolara (50 milijardi eura). U međuvremenu, Stellantis ima procjenu od 51,48 milijardi dolara, prema Automotive News Europe.
FCA (sada Stellantis) izdvojio je Ferrari 2015. godine i registrirao ga na burzama u New Yorku i Milanu. Početna cijena javne ponude bila je 52 dolara po dionici. Od objave ove priče, dionica sada košta 295,73 dolara (270,38 eura).
Ferrari je objavio rekordnu 13.221 isporuku vozila, što je porast u odnosu na 11.155 modela u 2021. Neto dobit u iznosu od 1,024 milijarde dolara (939 milijuna eura) također je veća nego ikad nakon što je prošle godine objavljena brojka od 909 milijuna dolara (833 milijuna eura).
U to je vrijeme talijanski proizvođač sportskih automobila predvidio da će 2023. imati još bolje poslovanje s procijenjenim neto prihodima od 6,224 milijarde dolara (5,7 milijardi eura).
U prvom tromjesečju 2023. Ferrari je isporučio 3457 vozila, što je 9,7 posto bolje nego u istom razdoblju 2022. Proizvođač automobila izvješćuje da su njegove knjige narudžbi dovoljno pune da ima pune ruke posla do 2025. godine.
Ferrari će do kraja godine predstaviti tri modela. Jedan će navodno biti trkaća verzija SF90 Stradalea. Drugi će navodno biti zamjena za 812 Superfast. Ferrari Roma Spider predstavljen je ranije ove godine s mekim krovom na uvlačenje. Zamjenjuje Portofino M u liniji brenda. Snaga dolazi iz twin-turbo 3,9-litrenog V8 koji daje oko 612 KS i 760 Nm okretnog momenta.
U međuvremenu, Stellantis je četvrti najveći svjetski proizvođač automobila. Upravlja s 14 marki uključujući Fiat, Jeep, Peugeot, Citroen i Ram. Među svim tim markama, proizvođač automobila prodao je 5,84 milijuna vozila u 2022. Sve to samo čini Ferrarije brojke još impresivnijima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....