Oglasi za prodaju automobila u pravilu se rade po istoj špranci: ‘Pouzdan, redovito servisiran, troši na kapaljku, nikad ogreban, vozila ga baka do placa...‘ - samo su dio provjerenog arsenala kojeg koriste prodavači.
Zajednička stvar je da u oglasima gotovo nikada nema prave istine.
Ipak, postoje iznimke.
Vlasnik Toyote Corolle iz 1999. godine objavio je jedan od najiskrenijih, a vjerojatno i najglupljih oglasa ikada.
U njegovom oglasu stoji:
Tražite auto koji će obaviti svoj posao, ali za koji vam doslovno nitko neće dati kompliment?
Ne tražite dalje.
Ovo su detalji:
- Bluetooth: ne. Krovni otvor: ne. Šminkerski kotači: ne. Kamera za vožnju unatrag: ne.
- Auto ispušta čudne zvukove, ali nije me bilo briga, ignorirao sam ih. Na kraju su zvukovi nestali.
- Mogli bi izvaditi motor iz ovog auta, baciti ga s mosta, izvući ga iz vode tisuću godina kasnije, napuniti rezervoar Nutellom, okrenuti ključ i ovaj bi auto krenuo.
- Ovaj auto će nadživjeti vas, nadživjeti će vašu djecu.
- Vanjska boja je siva, ali i unutrašnjost je siva.
- U korisničkom priručniku ulje je navedeno kao ‘opcija‘.
- Kada je 1999. godine predstavljen na salonu u Detroitu, svih 2000 posjetitelja spontano je zijevalo. Nagla promjena tlaka zraka unutar zgrade uzrokovala je djelomično urušavanje krova. Četvero ljudi je umrlo.
- Suočite se s činjenicama, ovaj auto neće pobijediti niti na jednom natjecanju ljepote, ali nećete ni vi.
- Prestani si lagati: ovo nije auto kakav želite, to je auto koji zaslužujete!
- Toyota Corolla iz 1999.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....