Volkswagen se čvrsto obvezao dati prioritet rastu prihoda kako bi podržao svoja ulaganja u tehnologiju budućnosti. Kao dio ove strategije, tvrtka namjerava pojednostaviti svoju ponudu smanjenjem složenosti, što nažalost uključuje ukidanje modela Arteon.
Proizvođač automobila najavio je nove mjere na svom radnom sastanku u Wolfsburgu danas. Nazvan "Accelerate Forward: Road to 6,5", glavni cilj programa izvedbe je postići povrat od prodaje od 6,5 posto i poboljšati zaradu na 10 milijardi eura.
"Program je prioritet broj jedan za cijeli Upravni odbor", rekao je izvršni direktor Thomas Schäfer. “Postići ovo 2026. vrlo je ambiciozno, ali izvedivo ako udružimo napore. To će nam omogućiti da sačuvamo radna mjesta, financiramo svoju budućnost iz vlastitih sredstava i nastavimo ulagati u nova vozila i tehnologije, u modernizaciju naših pogona i obuku osoblja".
Volkswagenu je jasno da će to zahtijevati provedbu niza napora za uštedu novca u njegovoj administraciji, istraživanju i razvoju, troškovima materijala, konstrukciji vozila i ponudi proizvoda. Program vodi Ured za upravljanje projektima koji je u procesu uspostavljanja i koji će izbjeći smanjenje plaća ili pokretanje otpuštanja, prema Danieli Cavallo, predsjednici Glavnog radničkog vijeća.
Za kupce će to značiti manje vozila i opcija marke VW. Proizvođač automobila želi smanjiti broj varijanti koje nudi, smanjiti birokraciju i optimizirati učinkovitost svojih MQB (s unutarnjim izgaranjem) i MEB (električnih) platformi.
To će značiti ukidanje modela poput Arteona i fokusiranje na ključna vozila, rekao je Schäfer. Iako su prethodna izvješća sugerirala da će biti zamijenjen limuzinom poput ID.7, izvršni odbor je službeno zabio posljednji čavao u lijes elegantne limuzine s unutarnjim izgaranjem.
Osim toga, VW će smanjiti broj opcija konfiguracije za svoja vozila. Na primjer, ID.7 će imati 99 posto manje opcija nego što je imao Golf sedme generacije. Ured za upravljanje projektima će u rujnu iznijeti sve mjere koje planira provesti u sklopu ovog programa, a očekuje se da će on u punom zamahu krenuti do listopada 2023.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....