Novi Golf u GTD izdanju u prvi mah mogli bi banalno okarakterizirati kao najbolje opremljeni i najsnažniji TDI, no iza legendarne oznake krije se prava jurilica koja performansama i ugođajem za upravljačem tek neznatno zaostaje za GTI verzijom. Nimalo čudno s obzirom na dvolitreni dizelaš koji razvija 184 KS i 380 Nm. U odnosu na prethodno izdanje izdašniji je za 14 KS i 30 Nm, ali unatoč većoj snazi potrošnja je (po tvorničkim podacima) smanjena za 0,9 litre, pa novi GTD u prosjeku troši 4,2 l/100 km. Na nižim okretajima motor djeluje uobičajeno. Vuče uvjerljivo, progresivno i uglađeno, no naglo mijenja karakter kad se krene u istraživanje gornje zone okretaja.
Svaki snažniji pritisak na papučicu gasa budi neočekivanu dozu snage, a kazaljka za tren ulazi u crvenu zonu i čim se približi oznaci 5000, vrijeme je za promjenu stupnja prijenosa. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva je odličan . Hod ručice je precizan i ugodno se vodi pri ubačajima, ali jednom kad ruke stavite na poluge DSG mjenjača vrlo lako zaboravite sve njegove vrline. A premda zadovoljstvo koje pruža dvostruka spojka stoji 18.830 kuna već nakon samo par zavoja GTD je teško je i zamisliti bez toga dodatka. Dodatnu preciznost kroz zavoje donosi elektronsko podešavanje ovjesa (DCC) i upravljač (direktniji u odnosu na obični Golf), te elektronska špera (XDS), koja s 380 Nm postaje još učinkovitija. Novi GTD već se prodaje u Hrvatskoj, po cijeni od 244.480 kn, dok verzija s DSG mjenjačem stoji 263.310 kuna.
GOLF GTD DSG
TEHNIČKI PODACI
Motor turbodizelski, 4 cil.
Obujam 1968 ccm
Snaga 184 KS pri 3500/min
Moment 380 Nm pri 1750/min
Mjenjač automatski, 6 stupnjeva
Dimenzije 427 x 179 x 144 cm
Osovinski razmak 263 cm
Prtljažnik 380/1270 litara
Brzina 228 km/h
0-100 km/h 7,5 sekundi
Potrošnja 5,5/4,0/4,5 l/100 km
C02 ispuh 119 g/km
Cijena 244.480 kn
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....