TRŽIŠTE AUTOMOBILA

Volkswagen registrirao čak 528 vozila, Opel na drugom mjestu (301)

Osim VW-a najveću satisfakciju ima Citroën

Kriza nije prošla, ali čini se kako su ipak mnoge tvrtke odlučile kupiti automobile u prosincu 2011. godine kako bi smanjile dobit. Jer rezultati iz siječnja zapravo su refleksija prodaje u prosincu. Automobil se obično vozi na probu desetak dana i onda slijedi registracija u siječnju kako bi se u papirima dobila nova modelska godina.

U toj igri je Volkswagen bio najuspješniji i ukupno registrirao rekordnih 528 automobila. To je 45 posto bolji rezultat nego lani u siječnju. Opel je drugi s približno sličnim rezultatom kao i lani, dok je Renault gubitnik s početka 2012. godine. Osim VW-a najveću satisfakciju ima Citroën koji se nalazi na visokome četvrtom mjestu, te Kia koja je gotovo udvostručila svoju prodaju. Iz top 10 očekivano je ispala Škoda koja nije imala narudžbe od svojeg najvećeg klijenta MUP-a.

Chevrolet također nije briljirao i prvi se put nalazi iza svoja dva preostala korejska konkurenta, Hyundaija i već spomenute Kije. Nissan je najuspješniji japanski brend sa 106 registracija. Među premium segmentom Audi je registrirao 99 automobila, šest više od najvećeg konkurenta BMW-a. U siječnju su hrvatsku registraciju dobila i četiri nova Porschea koja su, naravno, kupljena na leasing kako bi se priznali troškovi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
14. studeni 2024 23:54