Izraelski startup za punjenje automobila električnom energijom Electreon pobijedio je na natječajima u Francuskoj i Norveškoj za postavljanje malih sekcija naprednih punjača za bežično punjenje automobila na ceste.
U Francuskoj će Electreon postaviti 2 km dugu sekciju za bežično punjenje tijekom vožnje na dijelu autoceste A10 u blizini Pariza. Postavit će i stacionarnu bežičnu punionicu pored ceste iznad koje se potrebno zaustaviti s vozilom da bi punila.
Na izgradnju ove 2 km duge sekcije Francuzi su se odlučili nakon što je studija francuskog ministarstva prometa otkrila da tehnologija bežičnog punjenja na cestama može smanjiti emisije CO2 iz cestovnog prometa za 86%.
Izraelski dnevnik Jerusalem Post navodi da je studija također zaključila da bi električni teški kamioni morali biti opremljeni vrlo velikim baterijama i morali bi se često zaustavljati na punionicama ako se Electreonova tehnologija ne primijeni u praksi.
"Počašćeni smo što je Electreon odabran kao tehnologija bežičnog punjenja za prvu implementaciju ERS-a u Francuskoj. Francuski transportni plan za izgradnju gotovo 9000 km takvih cesta do 2035. godine još je jedan primjer široko rasprostranjenog globalnog prihvaćanja bežičnog punjenja i veselimo se otkrivanju našeg proizvoda sljedeće generacije sa značajno povećanim kapacitetom prijenosa energije u ovom projektu ", rekao je izvršni direktor i suosnivač Electreona Oren Ezer.
U Norveškoj će izraelska tvrtka implementirati svoju tehnologiju na dionici ceste u blizini autobusnog kolodvora kojim upravlja tvrtka AtB AS. Sustav će pomoći u bežičnom punjenju električnih autobusa koje koristi tvrtka. Korištenje ceste za punjenje također će omogućiti proizvođaču autobusa da smanji veličinu baterija koje koristi.
Konačni cilj je uspostaviti kompletnu električnu cestu u norveškom gradu Trondheimu koja će moći puniti električne autobuse, kamione i taksije.
U svibnju je Electreon dospio na naslovnice kada je modificiranom Toyotom RAV4 PHEV na testnom poligonu tijekom 100 sati prevalio 1.924,56 km bez zaustavljanja za punjenje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....