Premda među novitetima koje je Alfa pripremila za modelsku godinu 2014. kod MiTa nema nekih revolucionarnih elemenata, rezultat nekolicine finih zahvata i više je nego uvjerljiv. Budući da ovo nije bio klasični facelift, nego minimalno dotjeravanje, talijanski su se inženjeri suzdržali od botoks tretmana te su MiTo odlučili tek dobro našminkati. U praksi to znači da je mala Alfa sad nosi ima novi scudetto (srcoliku maska hladnjaka) s kromiranim obrubom i promijenjena kućišta prednjih svjetala, a u ponudi su i neke nove mješavine boja te novodizajnirani aluminijski naplatci.
Jednako opsežne su promjene u unutrašnjosti, gdje su kupcu na izbor date četiri nove kombinacije presvlaka i tri posve nove izvedbe armaturne ploče. Možda i ponajveću razliku tu predstavlja Uconnect sustav sa 5-inčnim dodirnim zaslonom i opcijskom TomTom navigacijom.QV Sportiva paket, koji smo imali prilike iskušati, donosi i školjkasta sjedala, koja dobro drže tijelo kad to zatreba u zavojima, ali vam, za razliku od nekih sličnih rješenja, u normalnoj vožnji dopuštaju da dišete... U vožnji na nož MiTo se ponaša slično kao i dosad, dakle - vrlo zabavno.
Tome u prilog ide i relativno malen međuosovinski razmak i odgovarajuće ugođen sportski ovjes, a zgodno je i da se DNA sustav (Dynamic, Natural, All Weather) sad i nakon gašenja motora zadržava u ranije odabrani način vožnje. Uz to, svaki MiTo sad dolazi sa 7 zračnih jastuka, Q2 diferencijalom, ESC sustavom i hill holderom. Pod haubom novitet je 0.9-litreni turbobenzinac TwinAir sa 105 KS, koji se pridružio dosadašnjoj ponudi od dva dizelska i pet benzinskih motora, u ukupnom rasponu od 70 do 170 KS. U Hrvatskoj se novi MiTo očekuje u siječnju, do kada će se - premda značajnijih promjena ne bi trebalo biti - definirati i točne cijene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....