Hyundai Genesis iznimno je rijetka pojava na Europskim cestama. Nimalo čudno jer od 2008. kada su Korejci predstavili prvo izdanje luksuzne petmetarske limuzine, jedino tržište na koje su ciljali bilo je Sjevernoameričko. Po uzoru na Lexus, Infiniti i Acuru, Hyundai je osmislio zaseban brand kojim je na najbolji način pokazao sve svoje potencijale i ambicije, a potvrda kvalitete stigla je već godinu kasnije s brojnim nagradama osvojenim pored ozbiljnih Europskih konkurenata poput BMW serije 5 i Jaguara XF. U međuvremenu, s predstavljanjem druge generacije ambicije su se proširili i na Stari kontinent, ali trenutni planovi Seula prilično su suzdržani.
Umjesto žestokog dvoboja s Njemačkim vladarima Europskog premium segmenta, Genesis će odigrati tek laganu uvertiru. Drugim riječima Korejci žele samo poraditi na svom imidžu pri čemu će Genesis poslužiti kao pokretni izlog tehnoloških dostignuća. Dodatna potvrda za takav zaključak leži u činjenici da će u Europi biti ponuđena tek jedna verzija pogonjena s 3.8 V6 motor koji razvija 315 konja, uz automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa i integralnim pogonom H-Trac. U ponudi će se naći i samo jedan paket opreme, naravno, onaj najbolji uz koji ide i cijena od okruglih 65.000 eura na Europskom tržištu.
No, iako će Genesis i dalje biti rijetka pojava u Europi, u pitanju je automobil koji zaslužuje pažnju upravo zbog tehničkih osobina koje već na papiru djeluju vrlo impresivno. Slične impresije nastavljaju se i nakon što sjednete za upravljač ili na stražnju klupu. Nakon samo nekoliko kilometara Genesis potvrđuje da je rođen bez imalo kompleksa inferiornosti u odnosu na najbolje modele u segmentu. Udobnost i komfor upotpunjeni su vrhunskom opremom i kvalitetom izrade, a straga se uživa u kraljevskom tretmanu. Ugođaj je puno bliži Mercedesovoj klasi S, nego BMW-u serije 5 koji mu je barem na papiru konkurent.
Nimalo ne razočarava ni u vožnji spremno otkrivajući brojne vrline. Benzinski V6 s direktnim ubrizgavanjem je velikodušan, uglađen i snažan, te odlično usklađen s odličnim automatskim mjenjačem koji spremno prihvaća i ručni izbor stupnjeva. Stabilnost uz gotovo neutralno ponašanje ovjesa neće poremetiti ni isključivanje elektronike, a u odnosu na prvu generaciju ogroman novost su brojni sigurnosni sustavi. Uz prilagodljivi tempomat, aktivni elektro servo na upravljaču te elektroniku koja motri na nenamjernu promjenu trake kretanja, za upravljačem Genesisa na auto cesti možete slobodno i malo odrijemati.
3.8 V6 GDI 4WD
TEHNIČKI PODACI
Motor benzinski V6
Obujam 3778 ccm
Snaga 232 kW/315 KS pri 6000/min
Moment 397 Nm pri 5000/min
Dimenzije 499 x 189 x 148 cm
Osovinski razmak 301 cm
Mjenjač automatski, 8 stupnjeva
Pogon na sva četiri kotača
Brzina 240 km/h
0-100 km/h 6,5 sekundi
Potrošnja 11,6 l/100 km
Masa 1980 kg
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....