Nakon uspjeha na američkom i domaćem japanskom tržištu I nfiniti kreće u ozbiljniji pohod i na europske kupce rafiniranog ukusa i dubljeg džepa. Postavljena je nova rukovodeća garnitura europskog odjela tvrtke, uskoro dolazi i niz posve novih modela, a nazivi svih sadašnjih logičnije su postavljeni (Q je oznaka za limuzine, QX za SUV-ove). Sve je to snažno naglašavano u Barceloni, na prezentaciji posve novog modela Q50, sportske limuzine srednje klase, koja ulazi na teren BMW-a serije 3, Audija A4, Lexusa IS, Volva S60... Upravo je Infiniti Q50 prvi pravi konkretan korak u želji za osvajanjem opipljivijeg tržišnog udjela. M išićava, 4,79 metra dugačka i aerodinamična karoserija (0,26) ima lijepu dozu sportske osobnosti, s detaljima preuzetim s koncepata Etherea, Essence i Emerg-E.
I unutrašnjost već pri prvom kontaktu otkriva visoke ambicije, u prvom redu perfektnom izradom i prvorazrednim materijalima, među kojima se tek ponekoj tipki može prigovoriti jednostavnost u odnosu na hi-tech okruženje. Prisutan je blag osjećaj sportske zbijenosti, ali uz velik međuosovinski razmak od 2,85 metara mjesta ne nedostaje. Oprema je također slika i prilika vrhunske tehnologije, a svjetska novost je senzorsko zadržavanje putanje unutar vozne trake bez korekcije upravljačem, čak i u duljem, umjereno brzo prolazećem zavoju otvorene ceste. Tu su i fantastična prednja sjedala, vrhunska Bose glazba te dvostruki dodirni zaslon koji unutrašnjost čini pravim mobilnim uredom.
Hibridna izvedbu benzin-struja, ukupne snage 364 KS i 546 Nm, sa stražnjim ili 4x4 pogonom, zasad neće biti na raspolaganju na našem tržištu, pa će sav naglasak biti stavljen na četverocilindarski 2,2-litreni dizelaš sa 170 KS i 400 Nm, koji dolazi samo sa stražnjim pogonom te ručnim mjenjačem sa 6 ili izvrsnim automatskim sa 7 stupnjeva. Zapravo je riječ o dobro poznatom i prilagođenom Mercedesovom CDI motoru, koji u Infinitiju radi profinjenije i gotovo bez ikakve grubosti pri visokim okretajima. Završnu riječ pri postavkama ovjesa i upravljača imao je osobno F1 prvak Sebastian Vettel, pa se i unatoč primjetnoj masi zavoji gutaju vrlo mirno i s lakoćom, u čemu pomaže i sustav automatski prilagodljive težine i brzine upravljača elektroničkim sustavom Steer-by-Wire. Ta dodatna doza oštrine i izravnosti upravljača naročito je učinkovita u kratkim zavojima. Osnovna verzija stajat će 298.680 kuna, a prodaja kreće krajem godine.
Q50 2.2 DIESEL
TEHNIČKI PODACI
Motor dizelski
Obujam 2143 ccm
Snaga 170 KS pri 3000/min
Moment 400 Nm pri 1400/min
Mjenjač 6 brzina
Dimenzije 479 x 182 x 145 cm
Međuosovinski razmak 285 cm
Prtljažnik 400 litara
Masa 1640 kg
Brzina 231 km/h
0-100 km/h 8,7 s
Potrošnja 4,4 l/100 km
C02 ispuh 114 g/km
Brzina 231 km/h
0-100 km/h 8,7 sekundi
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....