NOVO IZDANJE

VOZILI SMO LEXUS NX 300h Premium SUV podređen štednji u osvježenom izdanju

Upečatljiv izgled japanskog SUV-a doživio je finu doradu u detaljima, baš kao i unutrašnjost, no sada je tu sva sila moderne opreme za sigurnost, dok je pogon ostao hibridni sustav benzinca i dva elektromotora
 Lexus

Od predstavljanja 2014. godine do danas SUV Lexus NX vrlo se brzo, s udjelom od čak 30 posto, prometnuo u najtraženiji model u Lexusovoj paleti na europskom tržištu. Ovaj luksuzan i zanimljivo oblikovan Lexus izrastao na platformi Toyote RAV-4, s kojom dijeli dimenzije i međuosovinski razmak, za kupce se natječe sa suparnicima poput Mercedesa GLC i Audija Q5. Sada, nakon pune tri godine na tržištu, došlo je vrijeme za blagi redizajn i modernizaciju, u prvom redu opreme za udobnost i novih sigurnosnih sustava.

Foto: Lexus

Praktičnost i obiteljski komfor oplemenjuju dorađen atraktivni vanjski izgled, koji sada djeluje sportskije zahvaljujući novom oblikovanju velike maske hladnjaka, restiliziranim branicima, diodnim svjetlima i novom dizajnu aluminijskih naplataka. U unutrašnjosti pronalazimo novi izbor boja presvlaka, a nov je i izgled ručice mjenjača i prekidača za rukovanje klima-uređajem. Povećan središnji zaslon multimedije odsad ima 10,3 inča u paketu Premium Navigation, dok serijski ostaje na 7 i 8 inča kao i dosad. Svakodnevnom korištenju pridonosi pak sustav otvaranja stražnjih vrata bez dodira, dok Lexus Safety Sistem + donosi svu silu elektronike za sigurnost pa je NX odsad opremljen sustavom za održavanje u traku, upozorenjem na sudar, prepoznavanjem znakova, inteligentnim sustavom kamera kao pomoć pri parkiranju te adaptivnim tempomatom.

Lexus

Ispod poklopca i dalje je poznati hibridni sustav sa 2,5-litrenim benzincem i dva elektromotora ukupne snage 197 KS uparen s elektronskim CVT-om sa šesterostupanjskom sekvencijalnom opcijom. U vožnji ulicama Madrida i okolicom trudili smo se potrošiti što manje goriva (5,8 l) i što više se voziti na električni pogon, a to nam je i odlično uspijevalo pa smo tako čak 40 kilometara od zadane rute od 100 kilometara prešli isključivo na struju. Lexus NX pritom vozi mirno i uglađeno pa se osjeti i da je adaptivni ovjes doživio fine dorade, što se najviše odnosi na povećanje komfora svih putnika i stabilnost pri bržoj vožnji. Uza sve to valja još reći da se Lexus nakon nekoliko godina izbivanja od 1. siječnja ponovno može kupiti i kod nas, i to u službenoj Toyotinoj mreži, a osvježeni će Lexus NX 300h do registracije stajati od 380.000 kuna.

Ukratko

Kabinom dominira luksuz, a na kokpitu zaslon multimedije od 10,3 inča. Tu je i head-up zaslon od 6,2 inča integriran u instrumentnu ploču. Unaprijeđeno sučelje s dodirnom podlogom lako je za korištenje, a tu su i bežični punjač mobilnih telefona i zakretni prekidač Lexus Drive Mode Select sustava izbora postavki vožnje

Pogon na sve kotače E-Four AWD izveden je tako da hibridni sustav pokreće prednju osovinu, a dodatni elektromotor stražnju. Mogu djelovati odvojeno ili u kombinaciji. Praktičan SUV: peta se vrata odsad odižu bez dodira te otkrivaju prtljažni prostor obujma 475 litara koji se još može povećati preklapanjem djeljivog naslona stražnje klupe

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 20:42