NOVITET

VOZILI SMO: MAZDA 6 Zgodna limuzina sad s još više vrlina

Umjesto velikog zaokreta, Mazda je Šesticu osvježila zatezanjem bora izvana i unutra

Dvije i pol godine nakon predstavljanja treće generacije Šestice, Mazda na cestu šalje njezinu osvježenu i tehnički dotjeranu izvedenicu. Znaci raspoznavanja u odnosu na prethodnika izvana su obnovljena maska hladnjaka s krilatom kromiranom lajsnom, izraženija diodna svjetla, kao i osvježena ponuda boja i naplataka. Iznutra, promjene su možda i izraženije, jer je čitav novi layout kokpita Mazda utemeljila na onome iz Trice. I nije pogriješila, dapače, budući da su primjetni općenito kvalitetniji materijali i ergonomski logičnije komande.

Primjerice, starter za pokretanja motora više nije skriven iza upravljača nego je na vrhu armature. Uz njega na vrhu središnje konzole sad dominira višefunkcijski zaslon, također iskopiran iz manjeg modela... U podnožju ručice mjenjača nalazi se poznati okrugli kontroler, a uz njega se smjestila i tipka elektronske parkirne kočnice.

Ručna je definitivno otišla u povijest, što se neće svidjeti dinamičnijim vozačima Šestice, ali zasigurno hoće onima koji od nje traže prvenstveno veliku obiteljsku ili poslovnu gutačicu kilometara, bilo u limuzinskom ili karavanskom obliku. Izolacija joj je osjetno bolja nego dosad, a zanimljivo je da u Mazdi tvrde kako su to uspjeli postići praktički uz izostanak ikakvog osjetnog povećanja mase vozila.

Ponuda motora i dalje se sastoji od tri benzinska i dva dizelska SkyActiv stroja u ukupnom rasponu od 145 do 192 KS sa serijskim start/stop uređajem (i-Stop) i opcijskim sustavom regenerativnog kočenja i-ELOOP (Intelligent Energy Loop). Mi smo isprobali 2,2-litreni common rail sa 150 KS, a glavni dojam iz zaleđa Barcelone je jednostavan - Šestica je mrvicu omekšala i na podvozju i na upravljaču te je osjetno tiša i udobnija. I da, osnovna cijena i dalje joj je, unatoč bogatijoj opremi, 190.190 kuna...

2.2 SKYACTIV-D

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski, 2191 ccm

Snaga 110 kW/150 KS pri 4500/min

Moment 380 Nm pri 1800-2600/min

Mjenjač ručni, 6 stupnjeva

Dimenzije 487 x 184 x 145 cm

Osovinski razmak 283 cm

Prtljažnik 480 litara

Brzina 210 km/h

0-100 km/h 9,1 sekunda

Potrošnja 3,9 l/100 km

Ispuh CO2 104 g/km

OSTALI MOTORI

Benzinski 2.0 (145 KS), 2.0 (165 KS), 2.5 (192 KS)

Dizelski 2.2 (175 KS)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 23:42