Nakon četiri godine Opel je osvježio svoj adut Crossland u SUV B segmentu koji je do sada diljem Europe već pronašao 300.000 kupaca. S dimenzijama od 4217 mm dužine, 1825 mm širine i 1605 mm visine kupcima se predstavlja kao prostrani gradski crossover, dok nova Mokka postavljena na istu platformu cilja na kupce koji u klasi traže dinamičnije linije i stil.
Tako je kod novog Crosslanda koji je izgubio X u nazivu najznačajnija novost svakako facelift prednjeg kraja izveden po uzoru upravo na model Mokka s karakterističnim licem Vizor. Novost su i prednji robusniji branik te svjetla koja sada vizualno djeluju šire i koja su osim u početnom paketu uvijek imaju LED tehnologiju.
Straga su novost tamno obojena stražnja svjetla i nova sjajna crna površina vrata prtljažnika dostupna u kombinaciji s crnim krovom u novom paketu GS Line. Osvježenju pridonose i alu naplaci novog dizajna u dimenzijama od 16 i 17 cola u srebrnoj, crnoj ili dvobojnoj izvedbi.
U kabini je ambijent ostao gotovo identičan, a novost je 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir (7-inčni u osnovnom paketu) s integriranim multimedijskim sustavom Navi Pro s Apple CarPlay i Android Auto povezivošću. Praktičnosti u za klasu vrlo prostranoj kabini pridonosi poznata značajka pojedinačno pomičnih stražnjih sjedalica naprijed i nazad u dubini od 15 cm s pomičnim naslonima pritom je i djeljiva u omjeru 60:40.
Nadalje, dorađen je i ovjes s novim oprugama i amortizerima te je nanovo kalibriran upravljački sustav za veću preciznost upravljanja. Sada Crossland nudi optimalniju ravnotežu udobnosti i okretnosti što smo mogli i osjetiti u vožnji novog modela u okolici Karlovca za volanom verzije s 1,5-litrenim 4-cilindarskim turbodizelašem od 120 KS uparenim sa 6-stupanjskom automatikom.
Premda se motor glasnije javlja kod jutarnjeg starta, zagrijan djeluje vrlo uglađeno, ali i potentno u svim režimima rada, čemu pridonosi i najveći okretni moment od 300 Nm dostupan već od niskih 1750/min.
Pritom na volanu doista djeluje upravljivije, a ovjes podešen nešto tvrđe lijepo prati zadane putanje. Nadalje, kupci će odsad moći birati opcijski IntelliGrip prilagodljivi sustav kontrole proklizavanja za optimalnije prianjanje i stabilnost na svim podlogam. Sustav nudi pet načina rada: Normal/Cesta, Snijeg, Blato, Pijesak i ESP isključen.
Što se tiče motora, raspon benzinaca ostaje nepromijenjen, a uključuje atmosferski 1,2-litreni trocilindraš od 82 KS te dva 1,2-litrena 3-cilindarska turbobenzinca od 110 i 130 KS.
Početni motor dolazi samo s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, snažniji od 110 KS sa 6-stupanjskim, dok se kod najsnažnijeg može doplatiti za automatiku. Od dizelaša kupci mogu birati poznati 1,5-litreni turbo dizelaš u dvije snage - od 110 i 120 KS. Pritom slabiji dolazi isključivo sa 6-stupanjskim ručnim, a snažniji isključivo s automatskim mjenjačem.
Svi motori zadovoljavaju norme emisije štetnih plinova Euro 6d. Što se tiče sigurnosnih sustava, modernizirani Crossland nudi upozorenje na sudar sprijeda s automatskim kočenjem u nuždi i prepoznavanjem pješaka, upozorenje na pospanost vozača te panoramsku stražnju kameru od 180 stupnjeva. Od paketa opreme nudi se nekoliko opcija - Edition, Business Edition, GS Line, GS Line+, Elegance i Ultimate dok od opreme Business Edition serijski dolazi ergonomsko AGR vozačko sjedalo.
Novi Opel Crossland već je u domaćim salonima i starta po cijeni od 133.300 kuna do registracije za model 1.2 od 83 KS sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i opremom Edition koja donosi LED glavna svjetla, klima uređaj, prednju kameru (prepoznavanje znakova, upozorenje na napuštanje vozne trake, adaptabilni tempomat), radio, zaslon u boji od 8 inča, USB, Bluetooth, 6 zvučnika, komande na upravljaču, kožni upravljač, grijane retrovizore, board computer, senzor kiše, unutrašnji retrovizor s automatskim zatamnjenjem, čelični naplatke od 16 cola...
Međutim uvoznik je osmislio ograničenu seriju Launch Edition s više opreme i povoljnijim cijenama, a jedan od takvih zanimljivijih modela je verzija s 1,2-litrenim turbo benzincem od 110 KS u kojem na svu opremu Edition dodatno stižu i automatska dvozonska klima, metalik boja, grijana sjedala i upravljač, pomoć pri parkiranju, sprijeda i straga s kamerom i maglenke za nižu cijeu - 126.900 kuna do registracije.