Na hrvatskom tržištu upravo je započela prodaja novog Renaulta Twinga. Očekivanja su velika, a nakon prvih prijeđenih kilometara koje smo danas odradili na ulicama Zagreba prvi dojmovi upućuju na to da novi mali Renault ima mnogo aduta za uspjeh među brojnim konkurentima, poput Citroëna C1, VW Up!-a ili Toyote Aygo. Već je sam koncept gradnje potpuno drugačiji od svih ostalih modela u klasi - novi Twingo ima isključivo petera vrata, motor straga i pogon straga (dijeli platformu s novim Smartovima ForTwo i ForFour).
Rezultiralo je to sa mnogo prostora u kabini u autu dugom samo 3,59 metara dužine, ali i zahvaljujući tome što su prevjesi minimalni te kotači postavljeni u same kuteve karoserije. Pritom pomaže i rekordan međuosovinski razmak od 2,49 metara. Unutrašnjost je uvijek šarena i razigrana dok ispred vozača stoje instrumentna ploča i upravljač sportskog dizajna. Pritom zahvaljujući širokoj paleti boja karoserije, naljepnicama i ukrasnim elementima unutrašnjosti, novi se Twingo može prilagoditi svačijem ukusu, od muževnog do ženstvenog, zen, sportskog pa čak i retro, te s uzorcima nadahnutim legendarnim Renaultom 5. Za upravljačem u gradskoj vožnji do izražaja dolazi iznimna okretnost malenog Francuza zahvaljujući krugu okretanja od 4,3 metra, što je čak metar manje od onoga što je većini konkurenata potrebno za polukružno okretanje.
U motornoj su ponudi dva trocilindarska benzinca: atmosferski 1.0 SCe sa 70 KS te 0.9 turbo TCe sa 90 KS, oba uparena s ručnim petbrzinskim mjenjačem. Slabiji se na svakih 100 km prosječno zadovoljava sa 4,5 litara benzina (4,2 litre sa start/stop sustavom), a snažniji sa 4,3 litre. Emisija CO2 pritom za slabiji motor iznosi 105 g/km (95 g/km kod izvedbe start/stop) te 99 k/km kod snažnijeg. U ponudi su četiri paketa opreme - Authentique, Expression, Dynamique i Sport, dok je širok i popis doplata s kojeg se mogu birati dva multimedijska sustava; R & GO temeljen na pametnom telefonu i vrhunski sustav R-Link Evolution kao i sustav pomoći u vožnji ADAS koji se dodaje na serijske elemente - ABS sa sustavom za pomoć pri naglom kočenju i ESP. Cijene su pristupačne a startaju od 65.900 kuna za model Twingo SCe 70 Authentique, dok najskuplja izvedba Twingo TCe 90 Stop&Start Dynamique stoji 89.900 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....