NOVI JEDNOVOLUMEN

VOZILI SMO VW GOLF SPORTSVAN Voljet će ga obitelji s djecom

Praktičniji i prostraniji Golf kao stvoren je za obiteljske potrebe
 FOTO: Volkswagen

Nakon Golfa sedme generacije u standardnoj kompaktnoj varijanti s trojim i peterim vratima i karavanskog modela, na tržište sada stiže i jednovolumenska izvedba bestsellera iz Wolfsburga. Novi Golf Sportsvan zamjenjuje dosadašnji Golf Plus predstavljen još krajem 2004. godine koji je nastao na osnovi prethodne generacije Golfa. S obzirom na to da je u ukupnoj prodaji Golfa sudjelovao sa 20 posto, Nijemci su sada u prodaju pustili potpuno novu generaciju praktičnijeg i prostranijeg Golfa.

POGLEDAJTE FOTOGALERIJU

Novi Golf Sportsvan izgledom zadržava stroge njemačke pravilne linije, ali je ujedno vizualno i puno upečatljiviji od prethodnika, da ne kažemo i elegantniji, zahvaljujući istaknutoj bočnoj liniji i brojnim kromiranim detaljima. Nastao je na modularnoj platformi MQB baš kao i Golf VII, Audi A3, Škoda Octavia te budući Passat. U duljinu mjeri 4340 mm, širok je 1810 mm i s razmakom između osovina od 2685 mm (kompaktni Golf 2635 mm), nudi puno prostora u unutrašnjosti. Usto, korištenjem čelika visoke čvrstoće smanjena je masa (90 kg je lakši od prethodnika) i povećana čvrstoća pa u vožnji djeluje dinamično i stabilno baš poput kompaktne izvedbe.

Unutrašnjost prostrana poput dnevnog boravka nudi puno mjesta za pet odraslih putnika - sprijeda se sjedi povišeno, baš kako i vole kupci kompaktnih jednovolumena, a stražnja klupa se može pomicati uzdužno do 180 mm i to svako sjedalo zasebno. Usto, mogu se i preklapati po želji pa volumen prtljažnika od osnovnih 500 može porasti do ukupnih 1520 litara. Na cestama oko St. Tropeza u Francuskoj isprobali smo izvedbe 2.0 TDI sa 150 KS i 6-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke i izvedbu s najsnažnijim benzincem 1.4 TSI sa 150 KS i 7-brzinskim DSG-om, oba s opremom Highline koja ni jednu želju ne ostavlja neispunjenom od sustava za sigurnost do brojnih elemenata za udobnost.

U vožnji, u oba slučaja do izražaja dolazi okretnost njemačkog minivana dok visoki položaj sjedala pruža sjajnu preglednost u svim smjerovima. Pritom je komfor na visokoj razini kako sprijeda, tako i na stražnjoj klupi. Na koncu, ponuda motora je široka, a uključuje benzinske 1.2 TSI sa 85 KS i 110 KS, 1.4 TSI sa 125 i 150 KS te dizelaše 1.6 TDI sa 110 i 2.0 sa 150 KS. Cijene zasad nisu poznate, ali kao orijentir može poslužiti početna cijena u Njemačkoj od 19.600 eura. Prodaja na hrvatskom tržištu počinje 1. srpnja.

Više o novom VW Golfu Sportsvan pročitajte u idućem broju Auto kluba

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 22:33