Tiguan nije prvi model stvoren na platformi MQB, ali je prvi koncernov SUV kojemu je pripala ta čast. Upravo zbog toga, ali i zbog činjenice da je Volkswagen pokrenuo svojevrsnu ofenzivu koja će do kraja desetljeća donijeti po barem jedan SUV u svaki postojeći segment, bilo je važno da se ovaj eksperiment pokaže uspješnim. A kao što smo se u Berlinu i okolici imali prilike uvjerili i iz prve ruke, Volkswagen nema razloga za brigu, dapače... Čak i bez da se spominje da je prethodnik novog Tiguana prodan u 2,8 milijuna primjeraka te da popularnost SUV-ova raste iz dana u dan...
Na prvi pogled nepogrešivi nasljednik originala, novi Tiguan slijedi već udomaćene nove smjernice kućnog dizajnerskog oblikovanja iz Wolfsburga, ali donosi i dozu samo njemu svojstvene osobnosti. Proporcije su neupitno pogođene, s visinom smanjenom za 33 milimetara (na 1632) te širinom i dužinom povećanom za 30, odnosno 60 milimetar (na 1839, odnosno 4486 mm). Uz osovinski razmak od 2681 mm (+77), dobar je to komad automobila… Osjećaj u kabini zapravo predstavlja nastavak viđenoga izvana - karakter modernog kompaktnog SUV-a, koji pretendira koketirati s klasom iznad svoje.
Prtljažnik, pak, jasno profitira od činjenice da je stražnja klupa klizna, pa kad se pomakne prema naprijed tu stane 615 litara (punih 145 više no kod prethodnika), dok se preklapanjem naslona zapremnina penje na 1655 litara.
Ukratko
Novi Tiguan je i na cesti, jednako kao i na zahtjevnom terenskom poligonu na kojem smo ga imali prilike isprobati, napravio primjetan pomak u odnosu na prethodnika
-
Motornu ponudu čine četiri TDI i četiri TFSI stroja od 115 do 240 KS, a od mjenjača će biti dostupni ručni i automatski DSG
-
Kokpit je orijentiran prvenstveno prema vozaču i njegovim potrebama, a možda najzanimljiviji novi detalj kod njega predstavlja uvođenje virtualnih umjesto klasičnih instrumenata
-
Obzirom da je Tiguan izvana narastao i u dužinu i širinu, više je mjesta i u njegovoj unutrašnjosti, pa putnici straga sad imaju 29 mm više mjesta za koljena
Detaljnije dojmove iz vožnje te cijene jednog od najvećih ovogodišnjih noviteta potražite u novom Auto klubu sutra na svim kioscima...
Kako bismo novi Autoklub.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Autoklub.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr/autoklub.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....