Opelova hibridna ponuda raste, a Mokka je sada prvi puta dobila i hibridnu verziju. Kompaktni SUV dobiva novu 48-voltnu tehnologiju, koja se također koristi u sve više automobila grupacije Stellantis. Iako se 48-voltna tehnologija uglavnom povezuje s blagim hibridima, Stellantisov pogon radi kao pravi hibrid te je u stanju na manjim brzinama određene dionice voziti potpuno električno, što smanjuje potrošnju za oko 20 posto. Umjesto 6,1 litre na 100 kilometara koliko troši verzija s 1,2-litrenim benzincem, hibrid po WLTP-u troši samo 4,9 litara na 100 kilometara.
Elektrificirani pogon sastoji se od 1,2-litrenog turbobenzinskog motora od 136 KS i elektromotora od 28 KS koji je smješten unutar šest-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Opel Mokka koristi 48-voltna litij-ionsku bateriju koja se puni s pomoću benzinskog motora i regenerativnim kočenje. Pri malim brzinama, Mokka Hybrid može voziti čisto električno otprilike 50 posto prijeđenih kilometara u gradu.
S hibridnim pogonom mali SUV ubrzava do 100 km/h za 9,1 sekundu i postiže maksimalnih 207 km/h. Elektromotor, osim što samostalno pokreče auto također opskrbljuje benzinski motor dodatnim okretnim momentom pri malim brzinama, primjerice pri snažnom ubrzavanju. Učinkovitija vožnja trebala bi se odraziti i na udobnost vožnje. Dostupna su tri načina vožnje: Eco, Normal i Sport.
U unutrašnjosti je zato za razliku od benzinske Mokke dobio novi prikaz instrumente ploče s korisnim informacijama poput prikaza snage, a brojevi svijetle plavo kada se vozi isključivo na električni pogon i bijelo kada radi i motor na izgaranje. Protok energije između baterije, benzinskog motora i kotača kao i stanje napunjenosti baterije također se prikazuju u različitim bojama. Najvažniji podaci o prijeđenoj udaljenosti, trajanju putovanja, prosječnoj potrošnji, preostalom dosegu i postotku rute koji je prijeđen isključivo električnim pogonom mogu se pregledati u sažetku putovanja nakon isključivanja vozila.
Kada će automobil doći u hrvatske prodajne salone i njegove cijene za Hrvatsku još nisu objavljene. U Njemačkoj auto košta od 31.915 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....