POHVALNA OPREMA

VW Cross Polo 1.6 TDI: Nije terenac, ali izgleda atraktivno

Robusniji izgled i povišeno odstojanje od tla daju dojam da je Polo terenac, no nedostaje pogon 4x4
 Željko Puhovski

Robustan i nešto povišen gradski automobil danas je u ponudi kod gotovo svih značajnijih proizvođača automobila. Tako ni Volkswagen nije iznimka, a njihov adut skriva se iza naziva Cross Polo. Ovaj naizgled SUV ima sve vizualne karakteristike modernog svestranog vozila, no karakteristike s kojima se diči većina SUV-ova u ovom su slučaju izostale. Sve u svemu Cross Polo će zasigurno naći svoju publiku, iako ne u onoj mjeri kao i konkurenti.

Kvalitetan interijer

Izvana je jasno vidljivo o kakvom se automobilu radi. Nešto više podvozje, točnije 15 mm u odnosu na standardnu izvedbu te plastični štitnici na cijelom automobilu, govore kako ovdje nije riječ o običnom Polu. Interijer je pak u suprotnosti s vanjštinom, odnosno identičan je “običnoj” verziji. No, to ne umanjuje njegove prednosti, poput kvalitete materijala, visoke razine završne obrade, ali i ponude prostora, koja je ako uzmemo u obzir dimenzije vozila, velikodušna.

Također, pohvalna je serijska oprema, koja je u slučaju Cross Pola vrlo bogata te pruža maksimalni komfor u vožnji svim putnicima. Prtljažnik od 261 litre obujma u skladu je s drugim konkurentima u klasi. Ispod prednjeg poklopca kod testnog modela smješten je odličan 1.6-litreni dizelaš koji razvija 90 KS.

Pohvalna potrošnja

Potrošnja se na testu kretala oko šest litara, što je dosta više nego deklarirana (4,5 l/100 km), ali i dalje vrlo pohvalna s obzirom na nešto dinamičniji režim vožnje. Problem je cijena, koja za ovaj model iznosi 20.080 eura s nešto dodatne opreme. Kada bi u cijeni bio i pogon na sve kotače, koji nije niti u ponudi, Cross Polo mogao bi računati na nešto veći uspjeh.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 00:19