VOZILI SMO

VW GOLF VII Stigao u prodaju povoljniji od Golfa VI

Novi Volkswagen Golf VII starta po cijeni od 124.800 kuna za trovratni model 1.2 TSI Trendline

Najvažniji VW-ov model u ponudi Golf do danas je prodan u gotovo 30 milijuna primjeraka i time na neki način postao brand za sebe. Iako je riječ o tehnički gotovo potpuno novom modelu za razliku od evolucije prethodnih generacija V/VI, dizajneri Volkswagena kod novog modela nisu imali potrebe napraviti neke drastične zahvate na dizajnu, već su i dalje nastavili u prepoznatljivom tonu koja traje već gotovo 40 godina.

Unutrašnjost je dorađena i sada djeluje još visokovrjednije, a kod opreme Highline gotovo kao premium. Čak i najslabiji paket Trendline ne izgleda nimalo jeftino. Ponuda benzinskih motora započinje sa 1.2 TSI motorom od 85 konja koji je ujedno i najjeftiniji Golf u ponudi. Njegova početna cijena iznosi 124.800 kuna. Neke najave su govorile da bi Golf trebao stajati i manje od 120.000 kuna, ali nepovoljni tečaj kune učinio je svoje. Kako bilo, s istom opremom novi Golf “sedmica” je povoljniji za 1000 eura od prethodnika Golfa VI.

U nekim jačim i skupljim verzijama ta ušteda naraste i na više od 20.000 kuna. To je samo znak kako se ipak nastojalo ostati u istim cjenovnim razredima što je svakako veliki plus za novi Golf. Kod benzinaca su još u ponudi motori od 105, 122 i 140 konja (zadnja dva su 1.4 litarski agregati). Međutim gotovo je sigurno kako će kupci više biti orijentirani ka dizelašima, naročito 1.6 litrenom TDI modelu. To je ujedno i automobil kojeg smo odabrali za vožnju na krajnjem hrvatskom jugu oko Dubrovnika gdje je održana domaća prezentacija. Tih 105 konja je više nego dostatno za ugodno i lagodnu vožnju.

Sve ostalo daje dojam kvalitete na kakvu smo uostalom navikli i kod prethodnih generacija. Osim spomenute verzije, dizelaš dolazi i u 2.0 litrenoj varijanti sa 150 konja. Kupci mogu birati između tri paketa opreme: Trendline, Comfortline i Highline, te mnoštvo dodatne opreme. Osim toga na raspolaganju je i sada pristupačniji DSG mjenjač kojeg uvijek preporučamo, kao i opcija pogona na sva četiri kotača, a najskuplja verzija Golfa 2.0 TDI DSG Highline stoji 229.502 kuna. U novom broju Auto kluba od ovoga petka možete pročitati prvi veliki test najpopularnije izvedbe VW Golfa 1.6 TDI Trendline s peterim vratima.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
03. studeni 2024 10:26