Div GM već naplaćuje pretplatu na njihov poluautonomni sustav vožnje Super Cruise i čini se da će Volkswagen slijediti njihov primjer. U intervjuu za Top Gear, šef prodaje i marketinga Volkswagena sugerirao je da bi budućnost mogla vidjeti kako proizvođač automobila u potpunosti oprema vozila, a zatim naplaćuje vlasnicima da aktiviraju i koriste određene značajke. Zapravo je slično onome kako BMW nudi bežične značajke poput asistencije za duga svjetla.
Još je zanimljivije to što je Klaus Zellmer sugerirao da bi tvrtka mogla naplaćivati 7 eura po satu za upotrebu tehnologije autonomne vožnje razine 4. Rekao je da je modeliranje troškova tvrtke pokazalo da bi ovo bio "profitabilan poslovni slučaj" i da bi za potrošače bio mnogo jeftiniji od vožnje vlakom.
Iako će se mnogi ljudi vjerojatno namrštiti zbog mogućnosti pretplate po satu, Zellmer je rekao da bi instaliranje tehnologije autonomne vožnje razine 4 koštalo "pet-znamenkasti euro". To bi ga stavilo izvan dosega glavnih potrošača.
Međutim, opremanje vozila tehnologijom i naplatom samo kada je potrošači koriste, svi mogu teorijski profitirati. S toga je 7 eura za sat po njima poštena ponuda.
Za usporedbu, GM naplaćuje 25 dolara mjesečno za Super Cruise nakon tri godine. Ford nije objavio previše detalja o svojim dugoročnim planovima za BlueCruise, ali softver će koštati 600 dolara i uključivat će podršku mreže servisa u trogodišnjem razdoblju. Ako troškovi ostanu isti nakon početne tri godine, to bi značilo mjesečno nešto više od 16 dolara.
Volkswagenovih 7 eura na sat čini se povoljnija u usporedbi, ali vrijedi napomenuti da tehnologija autonomne vožnje razine 4 ne zahtijeva nadzor vozača kad se koristi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....