DOBRE VIJESTI

VW Passatu još nisu odbrojani dani: 2023. godine stiže novi model, a i zadržava dizelski motor

Možda ćemo se morati oprostiti od limuzine - očekuje se da će redizajn biti predstavljen samo kao karavan
VW Passat (B8) 2019., ilustracija
 Volkswagen

Dani slave Volkswagen Passata odavno su prošli nakon što je porast potražnje za crossoverima i SUV-ima negativno utjecao na segment srednje velikih limuzina. U Sjedinjenim Američkim Državama Passat će se ugasiti nakon 2023. godine, a mnogi smatraju kako je i europski model na samrti. Međutim, Kina radi na redizajnu trenutne generacije Passata.

image
VW Passat (B8) 2019., ilustracija
Volkswagen AG

Dobra vijest za sve koji su skeptični prema procesu elektrifikacije, koji u automobilskoj industriji zauzima 'puni mah', je da je VW potvrdio sljedeću generaciju Passata, koji će dolaziti s plug-in hibridskim pogonskim sustavom s dodatnih 100 kilometara električnog dometa. Druge informacije nisu pružene, no izvješće Auto Expressa želi rasvijetliti suparnika Opel Insignije.

image
VW Passat (B8) 2019., ilustracija
Volkswagen AG

Naime, možda ćemo se morati oprostiti od limuzine, jer se očekuje da će redizajn biti predstavljen samo kao karavan, iako postoje glasine i o hatchbacku. Uz to, izgleda da se nakon samo jedne generacije povlači i Arteon.

image
VW Passat (B8) 2019., ilustracija
Volkswagen AG

Osim promjene oblika karoserije, Passat će imati i veći međuosovinski razmak od izlaznog modela, s ciljem pružanja prostora za noge i prtljažnik kakvu nudi Škoda Superb. Redizajn će i dalje koristiti MQB platformu, a u ponudi će ostati i famozni 2,0-litreni TDI, zajedno s pogonom na sva četiri kotača u najboljim verzijama. Ostaje nejasno hoće li se benzinske izvedbe nuditi samostalno ili samo u kombinaciji s elektromotorom. Međutim, sigurno je da neće biti potpuno električnog Passata, jer ne pripada ID porodici kojoj je ta uloga pripisana.

image
VW Passat (B8) 2019., ilustracija
Volkswagen AG

Novi Passat zakazan je za 2023. godinu, i proizvodit će se zajedno s bratskim Superbom u Bratislavi u Slovačkoj, a ne u tvornici u Emdemu u Njemačkoj, gdje se proizvodi trenutni model. Zbog ovog se očekuje niža razina konkurencije među Superbom i Passatom, a VW se neće morati brinuti ni zbog Fordovog Mondea koji se ukida sljedeće godine u ožujku. Međutim, Stellantis radi na zamjeni za Opel Insigniju, a tu je i prekrasni Peugeot 508.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 23:58