Jaguarov klasični odjel obilježava 60. godišnjicu E-Typea s ultra ekskluzivnom serijom obnovljenih automobila s istim specifikacijama kao kad su bili predstavljeni. Zbirka E-Type 60 sadrži dva restaurirana modela Series 1, coupe i kabrio, koji su se koristili na premijeri E-Typea na auto salonu u Ženevi 1961. godine.
Nazvani 9600 HP i 77 RW u odnosu na registarske pločice dvaju automobila koji su preko noći bili prebacivani iz Coventryja u Švicarsku kako bi bili u Švicarskoj bili spremni za prve novinarske testne vožnje prije gotovo 60 godina.
Automobili su temeljito obnovljeni prema tvorničkim specifikacijama, ali uz nekoliko suptilnih ustupaka vremenu u kojem živimo. Primjerice, 3,8-litreni šestak ostaje, ali ima poboljšani sustav hlađenja i elektroničko paljenje te svojih 265 konjskih snaga šalje na stražnju osovinu kroz novi, ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa.
Jaguar Classic također je ugradio ispušni sustav od nehrđajućeg čelika umjesto izvornog od običnog čelika, a koji bi trebao davati "dublji ton" i trajati dublje. Vizualno su automobili gotovo identični svojim povijesnim kolegama, sve do njihovih jedinstvenih lakova Flat Out Gray i Drop Everything Green.
Međutim, suptilni dodiri, uključujući moderni Jaguar infotainment sustav, naručene značke i ručno izrađenu gravuru mape rute na središnjoj konzoli izdvajaju ih od standardnog E-Typea. U coupéu, kartu rute prate poznate riječi osnivača Jaguara Sir Williama Lyonsa koje je rekao Berryju po dolasku u Ženevu: "Mislio sam da nikad nećete doći ovdje".
U kabrioletu je ova fraza zamijenjena za "Baci sve i dođi odmah", što je Lyons Dewisu rekao telefonom kad je shvatio da mu treba drugi novinarski automobil u Ženevi. Prodati će se samo šest parova restauriranih automobila, a zainteresirane strane pozvane su da se izravno jave Jaguaru Classicu radi narudžbe.
Sljedećeg ljeta vlasnici će biti pozvani da sudjeluju u „ultimativnom hodočašću E-Typea, uspostavljanju Berryjeve i Dewisove rute od Coventryja do Ženeve„ kako bi stvorili vlastite uspomene na E-Type“.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....