Francuski proizvođač automobila udružio se s kineskim Geelyjem i potpisao partnerstvo kako bi osnovali novu tvrtku usmjerenu na razvoj, proizvodnju i opskrbu hibrida i "visoko učinkovitih" motora s unutarnjim izgaranjem.
I, prema Renaultovom glavnom financijskom direktoru, Thierryju Pietonu, u tvrtki ne predviđaju da će vozila s unutarnjim izgaranjem i hibridna vozila predstavljati manje od 40 posto tržišta 2040. godine.
Prije nego što se zanesemo, to ne znači da će Renault poništiti svoj plan da u Europi prijeđe isključivo na struju do 2030., a kreatori politika također ne pokazuju znakove poništavanja svojih vremenskih okvira.
Ni Geely neće promijeniti fokus. Umjesto toga, to će objema tvrtkama dati prostor da se usredotoče na elektrifikaciju, dok će novo partnerstvo nastaviti opsluživati tržišta na kojima je električna infrastruktura nedovoljno razvijena.
Analitičari su također istaknuli poslovnu opravdanost poteza - marže su još uvijek male za električna vozila, dok opcije unutarnjeg izgaranja nastavljaju generirati profit.
Iako se očekuje da će se jaz između njih dvoje u budućnosti smanjiti, nastavak pružanja usluga kupcima koji cijene prednosti vozila na fosilna goriva može biti samo dobra vijest za dioničare.
Novo zajedničko ulaganje sastojat će se od 17 pogona pogona i pet centara za istraživanje i razvoj. To je također dobra vijest za radnu snagu, s oko 19.000 zaposlenika u više od 130 zemalja.
Ipak, još uvijek postoje neka pitanja o novom dogovoru. Čini se da sporazum između Renaulta i Geelyja zabrinjava one u Nissanu.
Kao i Renault, i Nissan vjeruje da motori s unutarnjim izgaranjem imaju budućnost, prenosi Reuters. Međutim, Nissanova želja da zaštiti vlastitu tehnologiju možda je zakomplicirala dogovor, a Renault je propustio spomenuti gdje se njegov partner uklapa u priču.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....