Nakon dugih 40 godina VW je prekinuo proizvodnju Pola u svojoj tvornici u Španjolskoj. Popularni mali automobil desetljećima se proizvodio u tvornici u Pamploni, ali od sada će na europsko tržište dolaziti isključivo iz Kariege u Južnoafričkoj republici.
Španjolski pogon će se u idućim mjesecima renovirati, pripremajući se za proizvodnju dva nova električna vozila.
Prodaja Pola je pala posljednjih godina, ali on i dalje ostaje važno vozilo za marku. U prvih osam mjeseci ove godine prodano je nešto više od 90.000 primjeraka, dovoljno da osigura vrlo dobro osmo mjesto među najprodavanijim automobilima u Europi.
Proizvodnja prve generacije Pola započela je 1975. godine, a u Pamploni se Polo počeo sastavljati 1984. godine. Proizvodnja je službeno završila u srpnju ove godine, kada je posljednji primjerak u plave boje sa Style paketom opreme i 95 KS sišao s pokretne trake.
U malo više od 40 godina u Španjolskoj je proizvedeno čak 8,4 milijuna Pola. Međutim, nakon smanjenja prodaje i rasta popularnosti VW-ovih SUV-ova, VW je odlučio da je tvornica u Južnoafričkoj republici dovoljna za Polo i prenamijenit će tvornicu u Pamploni za neke nove modele.
Osim Pola, VW je u ovoj tvornici proizvodio popularne SUV-ove T-Cross i Taigo te će se njihova proizvodnja nastaviti dok će se drugi dio tvornice pripremati za proizvodnju novih električnih modela. Riječ je SUV verziji budućeg malog Volkswagena ID.2 te srodnoj škodi Epiq, a oba modela tek trebaju biti predstavljena.
Oba modela će koristiti skraćenu verziju poznate MEB platforme. Još dva važna modela za VW-ovu grupu proizvodit će se u drugoj tvornici u Španjolskoj. Naime, u Seatovoj tvornici u Martorellu, iduće bi godine trebala krenuti proizvodnja novog Volkswagena ID.2 te Cupre Raval.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....