Budući da multimedijski zasloni u automobilima postaju sve veći, razumljivo je da pojedini proizvođači automobila razmišljaju o ideji postavljanja oglasa. Prodaja reklama koje bi se prikazivale na zaslonima stvorila bi novi izvor prihoda, ali BMW srećom odolijeva tom iskušenju.
Zašto?
Bavarci naime, vjeruju da je automobil ‘vaš posljednji privatni prostor‘ i da bi oglasi predstavljali neželjenu smetnju.
Izjavio je to Stephan Durach, viši potpredsjednik razvoja povezanih tvrtki u BMW-u, navode mediji.
‘Unutrašnjost vašeg automobila je mjesto gdje možete činiti što god želite. Nema šanse da prodajemo oglasni prostor na zaslonima u kabini. To je privatni prostor svakog vozača‘, rekao je Durach.
BMW u svojim automobilima ugrađuje infotainment sustave veličine do čak 14,9 inča, a u slučaju Serije 7, opcijski sustav zabave za putnike na stražnjim sjedalima čini ogroman 31,3-inčni zaslon s 8K rezolucijom (oko 80 centimetara).
Takvi, ogromni zaslonu idealna su prilika za prikazivanje oglasa i dodatnu zaradu proizvođača automobila, ali njemačka premium marka odbija takvu praksu.
Barem za sad...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....